Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een goede vaporiser

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    een goede vaporiser

    Korting op 420shop
    hoi iedereen

    ik had een vraag over vaporisers bestaat er echt een goede vaporiser tot 100 euro?
    of krijg je dan alleen vaporisers die eigenlijk rotzooi zijn?

    ik ben benieuwd of iemand wat weet!

    bedankt voor eht lezen in ieder geval

    #2
    Re: een goede vaporizer

    Hey,

    Je hebt er in alle soorten en alle prijzen, Maar toch denk ik dat indien je wat meer investeert je waar voor je geld zal krijgen.

    Al zeg ik niet dat deze tot 100 euro slecht zijn maar voor een kleine meerprijs hebt je al electrische en deze zijn rendabeler en duurzamer en makkelijker in onderhoud.

    Je hebt zelfs al een simpele vaporizer voor 20 euro.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: een goede vaporiser

      Wil je een vaporisor voor medicinaal gebruik? dan zou ik gaan voor een wat duurzamere versie...

      Wil je het net zoals mij gewoon eentje hebben voor de Fun?? Doe dan ook net zoals mij en koop er nog geen totdat je een goede tegenkomt

      Wat je ook kan doen is sparen voor een Gratis vaporisor... bij deze website:
      http://tokes.1percent.com/?vaag ( Het duurdt wel meer dan een jaartje voordat je genoeg punten hebt )
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Gebruik

        De Vapir Oxygen kan gebruikt worden met een (bijgeleverde) adapter, of met een (apart verkrijgbaar) oplaadbaar batterijpak. Stel de temperatuur in op bijvoorbeeld 172 graden celcius, en druk op de Heat knop. De LED lamp zal groen worden als de ingestelde temperatuur bereikt is. Verwijder dan het mondstuk, en vul met behulp van de bijgeleverde maatlepeltjes de Vapir Oxygen met 1/4 gram van je favoriete gemalen kruid. Draai het mondstuk er weer op en begin met twee tot vier maal lucht in het apparaat te blazen. Hierdoor gaat warme lucht door de kruiden stromen en begint de vaporisatie. Inhaleer vervolgens de damp, en geniet!

        Waarschuwing

        Dit apparaat heeft een ingebouwde timer waardoor deze na 20 minuten vanzelf uitschakelt. Er is ook een thermische beveiliging ingebouwd die het apparaat beschermt tegen oververhitting. In dat geval gaat het apparaat pas weer werken als het helemaal afgekoeld is, wat meestal zo'n 15 tot 20 minuten in beslag neemt.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: een goede vaporiser

          Ik was al een tijdje op zoek naar een vaporizer die niet te groot is en toch goed werkte plus het moest een elektrische zijn.

          Kon het niet laten en ben om de vaporizer gereden en heb het met veel genoegen getest.
          Het is perfect om een plukje wiet in te doen en circa 3 a 4 lekkere halen te nemen.



          Grtz

          Comment


            #6
            Re: een goede vaporiser

            thx voor de reacties!

            wel jammer van die cooldown tijd

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: een goede vaporiser

                Ik moet zeggen bobo.. die vaporiser van je dat is wel wat ^^
                Toen ik het onlangs voor het eerst probeerde bij jou thuis is het wel aardig in de smaak gevallen!
                Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                Comment


                  #9
                  Re: een goede vaporiser

                  Is dat men een batterij die kan opgeladen worden of moet je echt een stopcontact naast je hebben.
                  Tlijkt me wel logisch dat het niet draadloos kan, maar eigenlijk benk opzoek naar een draadloze Met batterij ofzo dus. Maar ik weet niet of dat bestaat... Iemand hier ervaring mee?

                  Grtz
                  Skannabis

                  Comment


                    #10
                    Re: een goede vaporiser

                    Is met oplaadbare batterij, moet je wel bij kopen maar werkt goed.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: een goede vaporiser

                      En kan zoiets qua smaak en plezier op tegen een goodold gerolde?

                      Comment


                        #12
                        Re: een goede vaporiser

                        Het is totaal iets anders omdat je enkel de cannabis verhit en je zo geen schaddelijke stoffen zoals teer en nicotne en .... tot je neemt.

                        Het is een appart gevoel in je mond het prikkelt op je tong en je lippen tintelen lichtjes, dit komt omdat enkel de etherische olien van de cannbis vrij komen.

                        Trouwens heel gezonde manier van roken, heeft ook nog de eigenschap dat de thc die je zuiver inhaleert je slijm bind in je longen en een dag of vier nadien je logen vrij zijn van slijm.
                        Je moet het een beetje vergelijken met een astma patient die verdampt ook.

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: een goede vaporiser

                          Ik heb net ff dit topic gelezen en wat gegooglelt, veel gevonden, maar geen vaporizers van rond de 20 euro, zoals hier word genoemt,

                          Heeft iemand een site van goedkope varporizers?

                          Greets

                          Comment


                            #14
                            Re: een goede vaporiser

                            http://www.dutch-headshop.com/headsh...rs-c-4_17.html

                            Comment


                              #15
                              Re: een goede vaporiser

                              ik heb zelf een Digi Air mooi dingejte, doet zn werk PERFECT

                              Comment

                              Bezig...
                              X