Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geoogst en gedroogd hoe lang te gebruiken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    geoogst en gedroogd hoe lang te gebruiken

    Korting op 420shop
    Ik heb 2 vragen.

    Hoe lang kun je eigenlijk zelf geoogst weed bewaren als het goed gedroogd en verpakt is.
    Verpakt in glas (groentepotten) en op een donkere plaats stallen.

    En hebben jullie nog andere ideeen om je weed goed te verpakken. Ben een kleine verbruiker en zoek dus eigenlijk kleine potjes waar ik mijn weed in kan bewaren. hierdoor komt er niet iedere keer zuurstof bij als ik iets gebruik of maakt dat niets uit?

    #2
    Re: geoogst en gedroogd hoe lang te gebruiken

    Oorspronkelijk geplaatst door speedy
    Hoe lang kun je eigenlijk zelf geoogst weed bewaren als het goed gedroogd en verpakt is.
    Verpakt in glas (groentepotten) en op een donkere plaats stallen.
    Op die manier kan je je wiet op z'n minst een jaar of drie bewaren, op voorwaarde dat je je glazen potten goed verlucht. Dat verluchten verloopt in fases. Als je je wiet net geoogst hebt en hij is goed droog door het droogproces, kan je hem in die glazen potten steken. De eerste week in die potten moet je dagelijks de potten eens een paar minuten opendoen, zodat je wiet goed verlucht wordt. Dan tijdens de tweede week doe je dit om de twee dagen, de derde week doe je het om de drie dagen, en de vierde week verlucht je nog een laatste keer.

    Daarna is je wietje volledig klaar en is een keer per maand verluchten voldoende.

    Oorspronkelijk geplaatst door speedy
    En hebben jullie nog andere ideeen om je weed goed te verpakken.
    Tupperware?
    Last edited by Jointjedraaien; 19 March 2009, 11:22.

    Comment


      #3
      Re: geoogst en gedroogd hoe lang te gebruiken

      bjorn borg boxer zakjes die zijn er werkelijk waar voor gemaakt om wiet in te bewaren

      Comment


        #4
        blij dat ik die nog heb liggen hier

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door speedy View Post
          Ik heb 2 vragen.

          Hoe lang kun je eigenlijk zelf geoogst weed bewaren als het goed gedroogd en verpakt is.
          Verpakt in glas (groentepotten) en op een donkere plaats stallen.

          En hebben jullie nog andere ideeen om je weed goed te verpakken. Ben een kleine verbruiker en zoek dus eigenlijk kleine potjes waar ik mijn weed in kan bewaren. hierdoor komt er niet iedere keer zuurstof bij als ik iets gebruik of maakt dat niets uit?
          wat ook handig kan zijn, zijn de Anti - Geur Strijkzakken
          0.150kg

          - volledig geurvrij
          - ook in kleinere zakken te knippen
          - meerder malen te gebruiken
          - makkelijk met strijkijzer te sluiten

          Deze strijkzakken zijn absoluut geurvrij, ze hoeven maar met een strijkijzer dichtgestreken te worden. Als U de zak weer opent kunt U hem daarna weer gewoon dichtstrijken. Ook kun je de zak zodanig dichtvouwen dat deze geurvrij sluit.
          En die verkopen ze bij onze sponsor growshop alien.

          http://www.growshopalien.com/onlineshop/
          grtzzz
          Last edited by westport; 26 October 2008, 16:38.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Las toevallig in de Soft Secrets dat wanneer je je wiet in een zak van polyethyleen houdt (gripzakjes) dat er dan door het wrijven een positieve statische lading kan onstaan. Je trichomes worden statisch negatief en worden door het plastic aangetrokken met als gevolg potentieverlies.

            Het volledige artikel kun je in de onlineversie van het magazine op bladzijde 22 links onder lezen op http://www.softsecrets.nl/modules/flippingbook/?id=5

            Linksboven in de hoek kun je een loep aanzetten.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            Bezig...
            X