Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Futurola

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Futurola

    2 Berichten werden samengevoegd:
    ---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 10:35 ----------
    De laatste werd niet gedaan ,vandaar de wijziging.
    Misschien tijd om een andere browser nemen oi.d. ...want je maakt er zo wel een potje van en ik blijf niet bezig.

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Futurola

        Ga ik nog 1 keer off-topic (voor zover een handeling die volgens de regels van het forum gedaan moeten worden door een mod off-topic kan zijn):
        Ik heb al eerder een dubbelpost van je samengevoegd en verkeerde quotes van je verwijderd; deze waren niet noodgedwongen naar mijn mening. Dus wees er verdacht op, want ik ben het ook
        Maar zoals je al zei back on topic.........

        Comment


          #19
          Re: Futurola

          Die dingen zijn perfect als je niet kan draaien, elke keer zo mooi als een voorgedraaide.
          Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

          Comment


            #20
            Re: Futurola

            verdorie die zijn nog dik, nu ja ik rol ze nu ook wel graag dun, hou niet zo van die overmaat aan tabak
            & mooie filmpjes! idd handig als je hellemaal niet kan rollen zelf zou ik te lui zijn om zoiets te gaan kopen, en al dat werk
            datt er bij komt tegen dan is die met de hand al lang gedraait meschien niet perfect maar als die maar teught

            Comment

            Bezig...
            X