Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

    Korting op 420shop
    Nou, ik had op een donderdag middag vrij dus ik ging met twee vrienden een joint roken.
    Uiteindelijk hebben we met z'n 3e een pure santa maria gesmoked en na 10 seconde klapte ie al in.
    Ik smoke nu zo ongeveer 1 jaar waarvan ik nu een paar maanden wel elke vrije dag een paar jointjes rook.
    Maarja, weer terug naar het verhaal. Nadat die joint op was waren we alle 3 knetter stoned terwijl ik nooit zo snel stoned word.
    En opeens leek het wel alsof ik aan 't slaapwandelen was ofzo. M'n zicht werd naar achter getrokken en ik hoorde helemaal niet meer waar mijn vrienden over aan 't praten waren want ik zat gewoon in mezelf gesprekken te voeren. Ik snapte niet meer waar ik was en ik wou zo snel mogelijk weg uit die kamer.
    Dus ik zeg tegen mijn vrienden dat ik wel naar de stad wou gaan ofzo, omdat dat buiten was en ik was wel toe aan een andere sfeer.
    Dus ik loop weg uit de kamer en opeens zag ik laat maar zeggen allemaal foto's van het huis van binnen maar dan gedraaid ofzo. Ik snapte er helemaal niks meer van. En opeens BOEM, ik sta op een trap. Ik dacht echt dat ik 'm flipte ofzo, maar ik dacht even heel goed na en dacht bij mezelf: Rustig blijven dan komt alles goed. Dus ik loop terug naar de kamer waar mijn vrienden zitten en die zaten daar zichzelf echt dood te lachen ofzo, en ik zo: wat gebeurd er?
    Nouja, ze keken me aan alsof ik gek was Toen dacht ik maar dat 't beter was om maar gewoon een sigaretje op te steken en gewoon te gaan zitten en even te kalmeren. Nou dat hielp erg goed, lekker lang stoned geweest en zelfs nog naar de stad gegaan om daar gewoon een beetje doelloos rond te lopen
    Iemand dezelfde ervaring?

    #2
    Re: Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

    Dat heet een trip. Vreselijk eng in het begin, maar ook wel machtig spannend als je ertegen kunt.

    Trippen is makkelijker met paddestoelen of LSD dan met wiet, maar het is mogelijk - zoals je gemerkt hebt. Ik ken het gevoel goed, van zowel wiet, paddestoelen als LSD, en het is voor mij een aan/uit effect. Ik trip of ik trip niet; een tussenvorm is niet mogelijk. Aan het eind van een trip, als 'ie begint af te zwakken, dan wordt het een knipper-effect, aan/uit/aan/uit/aan/uit... met steeds grotere periodes "uit", tot het helemaal afgelopen is.

    Mijn laatste trip was 20 jaar geleden. Ik durf het niet meer, maar ik denk met plezier terug aan die trip-dagen en de fantastische wereld die ik ermee heb leren kennen.

    Ga je die wereld opzoeken, wees dan een beetje voorzichtig. Het verkeer ingaan, zelfs lopend, is geen goed idee. Een mooi (herfst)bos bijvoorbeeld wel: Je kunt terugfietsen als je genoeg ontnuchterd bent.

    Zorg dat je de tijd hebt, met niet te veel problemen in je hoofd zit, wat lekkers te eten en te drinken bij de hand hebt... En geniet van een magische vakantie van een paar uur.

    Dat trippen (maar dan op LSD) heeft nog eens een hele cult opgeleverd die prachtig beschreven is door Ken Kesey in "The Electric Kool-Aid Acid Test", vertaald als "De Trip". Zeer lezenswaardig.

    Correctie: Het boek gaat over Ken Kesey, maar is geschreven door Tom Wolfe.
    Last edited by Blani; 31 October 2011, 23:22.

    Comment


      #3
      Re: Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

      Hoi blani, dankjewel voor je snelle reactie.
      Zoals je zecht kan het eng zijn om dat mee te maken maar ik wist dat ik geen bad trip had omdat me dat al heel lang niet meer is overkomen. Dus het was inderdaad wel erg spannend omdat ik er nog niks van wist
      Ik heb al eens eerder truffels geprobeerd maar dat pakte niet zo goed uit dus ik hou 't maar gewoon op wiet en hash.
      Toen ik het later nog eens met mijn vrienden er over had geloofde ze 't allemaal niet dus ik vind 't wel fijn om het van een ander te horen dat ik me niet vergist heb ^^
      Maar nadat ik mijn sigaret op had was die space wel weer voorbij en was ik gewoon stoned dus het was niet voor lange duur

      Comment


        #4
        Re: Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

        Als je nog meer wilt weten over trippen raad ik je het boek "DMT The Spirit Molecule" aan er is ook een film over gemaakt en ik vond het zeer interresant om te zien.

        Comment


          #5
          Re: Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

          DMT staat op lijst 1 van de opiumwet, een harddrug dus......

          Comment


            #6
            Re: Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

            als je heel vaag tript op wiet,moet je er gelijk mee stoppen.zelfde als je een kwade dronk krijgt van sterke drank of bier.ken gewoon je grenzen.ga je trippen op spacecake dan is het een ander verhaal

            Comment


              #7
              Re: Kheb iets heel vaags mee gemaakt...

              Vitamine c pakken en iets zoets eten en drinken, zal beter gaan dan als je dat gevoel niet graag hebt...

              Comment

              Bezig...
              X