Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tip draaien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Tip draaien

    Laten we vooral de voordelen en nadelen van het aansteken met een lucifer of een aansteker tot een nieuw voorwerp van discussie maken! Wellicht heb ik nu al een voortreffelijke oplossing: steek met een aansteker of een lucifer een stukje cederhout in brand en met het brandende stukje cederhout steek je de joint aan. Het cederhout moet uiteraard wel het FST-certificaat hebben.

    Comment


      #17
      Re: Tip draaien

      tipje van JaJa, books, flash en bullet zijn goeie stevige en natuurlijke de wereldbefaamde JDipjesboekjes e!!
      niet lost in je broekzak (vocht en beweging van het papier maken het minder stevig)
      meer vouwkes inmaken
      ....
      OT dan maar: lucifers sucken tenzij je graag zwavel proeft

      Comment


        #18
        Re: Tip draaien

        Als ik geen tip voorhanden heb scheur ik een van mijn visitekaartjes aan flarden! Mijn visitekaartjes zijn weliswaar niet wereldbefaamd, maar zijn toch functioneel! Houdt toch eens op met die flauwekul. (vocht en beweging van het papier maken het minder stevig) Maar mijn is vrouw wel gewillig en ze lost niet op in mijn broekzak. Maar vouwkes inmaken lukt me niet: dat doet de natuur wel voor mij. Als jij dwaas doet kan ik het ook! Maar ik onderken dit en ik twijfel of jij dat evenzeer doet.

        Comment


          #19
          Re: Tip draaien

          dit is nou echt iets wat opgelost zou zijn met volledige integratie van coffeeshops in het straat/maatschappijbeeld > tipjesdraaiwedstrijden op kleuterscholen want dat is wel een beetje het niveau nu
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Tip draaien

            Vandaar het slotje; om verder verval te voorkomen.
            Je hebt nu tips genoeg om tips te draaien, succes!

            Comment

            Bezig...
            X