Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het roosteren van tabak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Het roosteren van tabak

    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
    Dat spul is zo smerig, koop dan een verdamper ofzo!
    Ik heb ook altijd een verdamper op zak, makkelijk om mee te nemen en is handig
    om het door te geven aan je vrienden.

    Comment


      #32
      Re: Het roosteren van tabak

      als het voor jouw werkt is het prima. ik vind de tabak vervanger niet te pruimen . ieder zijn ding he

      Comment


        #33
        Re: Het roosteren van tabak

        grtz

        respect voor deze post, een jointje roken met geroosterde tabak is een sensatie voor elke blower
        net een sigaret gerold (l&m roltabak die normaal echt niet te roken is) en smaak niks, echt helemaal niks.

        Getest, en zeker wel GOEDGEKEURD! echt super rolt niet makkelijk maar die minuut extra is het zo waard
        tenminste als je alleen jointjes rookt de hele dag door (: ik rook enkel puur tabak op het werk
        dus aan iedereen, zeker proberen! misschien

        peace, skunker

        ps: haal hetgeen wat zwart is er wel tussenuit, dit is dus echt, niet te roken mijn geroosterde tabak ziet uit als normale tabak maar droger als mijn wiet.
        Last edited by skunker; 20 February 2011, 21:27.
        Niet geblowd, Niet geleefd

        Comment


          #34
          Re: Het roosteren van tabak

          Goh als je geen tabakssmaak wilt is Rasta tabak misschien een oplossing? Ik gebruikte het vroeger om sigaretten mee te rollen maar dat smaakt niet:p
          Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

          Comment


            #35
            Re: Het roosteren van tabak

            hmm misschien is proberen!

            Comment


              #36
              Re: Het roosteren van tabak

              Hmm interessant topic... blijft voor mij de vraag of het roosteren en/of koken van de tabak er nu echt voor zorgt dat giftige/verslavende stoffen als teer en nicotine uit de tabak verdwijnen? Dan is het een ideale oplossing voor als je niet wilt roken maar wel wilt blowen. En de vaporizer is natuurlijk ook nog een prima alternatief. Heb eerder wel eens wiet gerookt met een tabaksvervanger, een soort van kruidenmelange (eigenlijk was het gewoon gedroogde heg) maar dat vond ik niet echt een succes. Droge en fijne muk die gemakkelijk uit je vloei valt tijdens het draaien. Ik ga dit eens proberen thanx!!
              I'm gonna walk before they make me run

              Comment


                #37
                Re: Het roosteren van tabak

                Is dit lichter of zwaarder voor je longen?

                Comment


                  #38
                  Re: Het roosteren van tabak

                  Very interesting voor de blowers idd

                  mobile message

                  Comment

                  Bezig...
                  X