Het roosteren van tabak
Collapse
X
-
-
Re: Het roosteren van tabak
grtz
respect voor deze post, een jointje roken met geroosterde tabak is een sensatie voor elke blower
net een sigaret gerold (l&m roltabak die normaal echt niet te roken is) en smaak niks, echt helemaal niks.
Getest, en zeker wel GOEDGEKEURD! echt super rolt niet makkelijk maar die minuut extra is het zo waard
tenminste als je alleen jointjes rookt de hele dag door (: ik rook enkel puur tabak op het werk
dus aan iedereen, zeker proberen! misschien
peace, skunker
ps: haal hetgeen wat zwart is er wel tussenuit, dit is dus echt, niet te roken mijn geroosterde tabak ziet uit als normale tabak maar droger als mijn wiet.Last edited by skunker; 20 February 2011, 21:27.Niet geblowd, Niet geleefd
Comment
-
Re: Het roosteren van tabak
Goh als je geen tabakssmaak wilt is Rasta tabak misschien een oplossing? Ik gebruikte het vroeger om sigaretten mee te rollen maar dat smaakt niet:pComment
-
Re: Het roosteren van tabak
Hmm interessant topic... blijft voor mij de vraag of het roosteren en/of koken van de tabak er nu echt voor zorgt dat giftige/verslavende stoffen als teer en nicotine uit de tabak verdwijnen? Dan is het een ideale oplossing voor als je niet wilt roken maar wel wilt blowen. En de vaporizer is natuurlijk ook nog een prima alternatief. Heb eerder wel eens wiet gerookt met een tabaksvervanger, een soort van kruidenmelange (eigenlijk was het gewoon gedroogde heg) maar dat vond ik niet echt een succes. Droge en fijne muk die gemakkelijk uit je vloei valt tijdens het draaien. Ik ga dit eens proberen thanx!!I'm gonna walk before they make me runComment




Comment