Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur

    Korting op 420shop
    Hey,
    vandaag aan het station ruik ik eens een goddelijke geur van wiet maar egt een sterke geur
    als ik zelf rook dan ruik ik zo'n geur niet is dat gewoon omdat ik slechte wiet heb of ...

    #2

    Comment


      #3
      Re: Geur

      wel ik word wel high maar gwn ik riek de wiet niet als ik zelf rook als andere mensen roken lijkt het of ze de beste hebbe van het universum bij wijze van spreke :p

      Comment


        #4
        Re: Geur

        Omdat je zelf in de rook lucht zit ruik je het niet zo goed .
        Als je zelf niet rook dan ruik je een joint al op flinke afstand

        groetjes
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Geur

          Mijn ouders klagen altijd dat mijn kamer erg naar wiet geurt terwijl ik er amper wat van merk. Komt gewoon omdat je gewent aan de geur raakt en het minder sterk gaat ruiken, maar voor een niet roker/smoker kan het alsnog erg sterk geuren.

          Comment


            #6
            Re: Geur

            MAar ik rook zelf xD

            Comment


              #7
              Re: Geur

              Wanneer ik zit te blowen op kot bij een vriend, moet ik m'n neus in een baggy drukken om een goeie wietgeur te ruiken, maar als je eenmaal effe naar de keuken een snack gaat halen en je komt terug dan wordt je overdonderd door de zoete geur van ganja
              Gewenning me dunkt
              Solitary trees, if they grow at all, grow strong.

              -Winston Churchill-

              Comment


                #8
                Re: Geur

                Daarnaast, en dat is waar jij op doelt volgens mij, ruiken sommige soortjes sterker dan andere soortjes. Zo ruikt de Jack Herer die ik uit de Jetset / Dreadlock in Nijmegen haal ook een stuk sterker (en lekkerder) dan bijvoorbeeld een Snow White (uit een andere coffeeshop) nadat ik hem ontstoken heb.

                Santa Maria vindt ik persoonlijk ook sterk ruiken, al vindt ik de Jack iets lekkerder ruiken
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Geur

                  ik vind ook dat mensen die eentje roken, altijd beter rieken dan de mijne (ookal heb ik een haze, blueberry of zelf een hasj jointje)

                  Comment

                  Bezig...
                  X