Welke wiet roken jullie het liefst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bardete
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 125

    #1

    Welke wiet roken jullie het liefst

    Korting op 420shop
    Hey mensen,

    Ik was wel benieuwd wat jullie het lieft roken en waarom dus vandaar dit topic.

    Zelf rook ik het lieft Super Silver Haze van de Greenhouse. Echt een ontzettende high, en dat je gewoon bijna tripped
    Ook bevalt de Amnesia van de BullDog wel. Wel rustige high, gewoon lekker achteroevr zitte en niks doen.
    Lekkerst vind ik het roken in een Joint dan half Shag half wiet.
    Maar als ik echt helemaal weg wil zijn gebruik ik me bong of een pijpje.

    Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Welke wiet roken jullie het liefst

    de open deur : ik rook bij voorkeur door mijzelf gekweekte wiet
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • vlrs
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 468

      #3
      Re: Welke wiet roken jullie het liefst

      lekkere haze of alles van eigen/vrienden kweek
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

      Comment

      • stiekel
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 224

        #4
        Re: Welke wiet roken jullie het liefst

        rook alleen nog buiten wiet en af toe een tester van binnenwiet van een van mijn maatjes

        Comment

        • Ventje
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 960

          #5
          Re: Welke wiet roken jullie het liefst

          Rook alleen eigen kweek of vrienden ,absoluut geen shopweed, dan sla ik over


          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment

          • Icefire
            Advanced Stoner
            • Mar 2011
            • 66

            #6
            Re: Welke wiet roken jullie het liefst

            Amnesia van de Dizzy Duck is echt geweldig een van de beste hazejes die ik heb gerookt maar haal dit meestal alleen voor feestjes.

            Standaard rook ik gewoon Sensi of Morning Glory van de 1ste kamer. Geeft altijd wel een lekkere rustige high gewoon in je bank zakken en tv kijken.

            Comment

            • TwistedShack
              Retired
              • Aug 2011
              • 28

              #7
              Re: Welke wiet roken jullie het liefst

              Persoonlijk verkies ik White Widow.. Lekkere smaak en leuk effect

              Gr

              Comment

              • misto
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 1011

                #8
                Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                verkies een goede wiet onder de echte zon boven een van het zonnetje in huis
                ligt ook aan het moment
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment

                • Sjille
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 119

                  #9
                  Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                  weed1 Leid ik je af.jpeg
                  Elke wietsoort,maakt mij weinig uit als je maar stoned wordt.White Widow,Bleu berry,Strawberry,Ice,Amnesia,links en rechts een eigen kweekje(Skunk)

                  Comment

                  • TwistedShack
                    Retired
                    • Aug 2011
                    • 28

                    #10
                    Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                    Idem hoor, maar als je mag kiezen welke soort je het liefst rookt.. White widow, maar heb ook een voorliefde voor Skunk .. Ideaal in de zetel voor tv

                    Comment

                    • Medical-Spliff
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 2061

                      #11
                      Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                      green poison-black jack-moham ram-amnesia-brabants wit-hindu kush... teveel om allemaal op te noemen, als hij maar optimaal gekweekt is
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment

                      • TwistedShack
                        Retired
                        • Aug 2011
                        • 28

                        #12
                        Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                        ideaal

                        Comment

                        • Helghast
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2011
                          • 125

                          #13
                          Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                          Ik ben een amnesia fan, maar de jpp (ze zeggen een jack herrer powerplant combinatie) van de kronkel is ook heel erg lekker vooral puur wat je bij shop wiet niet vaak ziet.

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                            Liefst wissel ik af veranderen van strain doet roken, hihi

                            Comment

                            • Bubba J
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 2376

                              #15
                              Re: Welke wiet roken jullie het liefst

                              De zoeter smakende stoned wietjes zijn wel mijn favoriet
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...