Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over bong.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over bong.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Allereerst: ik weet niet zeker of dit topic hier wel hoort, maar het leek mij het meest geschikte forumonderdeel.

    Ik blow nu al zo'n 3 jaar, en ik heb nog nooit ge-triped of iemand zien trippen. Tot gisteren. Ik kreeg m'n bong binnen en dacht: weetje wat ik probeer hem even uit. Totaal heb ik toen zo'n 1-2 gram gerookt (vrij snel, in ongeveer 3 minuten), en toen was alles nog zoals altijd, maar toen ik ging lopen...

    Ik weet niet zo goed hoe ik het moet beschrijven, maar deze twee wikipedia pagina's komen aardig in de beurt (zeg maar een mix van deze verschijnselen).

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Trip_(drugs)
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bad_trip

    Het is nu de volgende dag en ik voel me nog steeds behoorlijk stoned (wel minder dan eerst hoor).

    Het gekke is dat ik wel eens veel meer heb gerookt (3-5 gram) op een dag, maar nog nooit echt ben getrippt zoals nu, zelfs niet in de buurt ervan. Is dit heel bijzonder bij marijuana, of ligt het aan de manier van innemen?

    Alvast bedankt.

    #2
    Re: Vraag over bong.



    Een bong hit is natuurlijk wat anders dan een pufje van een joint.

    Comment


      #3
      Re: Vraag over bong.

      dude, ride the snake! kheb ook een bong en uit ervaring weet ik dat je na een goede toke best even wacht om nog eentje te doen ik heb ook al zo momenten gehad dat ik met een bong mijn grenzen een beetje overschreed,bij 1 bonghit krijg je in 1 adem zeer veel rook binnen dus je moet er een beetje mee opletten maar toch man respect je bong is nu goed ingewijd!
      (tip: ik weet niet hoe jouw bong er uitziet, maar de mijne heeft zo pinnetjes binnenin zodat je ijsblokjes erin kan steken, dat koelt de rook en is veel zachter in de keel)

      Comment


        #4
        Re: Vraag over bong.

        Het is de korte tijdsduur waar je bad van gaat. Het is natuurlijk heel wat anders dan wanneer je rustig een paar jointjes rookt uitgesmeerd over een paar uur.

        Mijn eerste ervaring met een bong (crappy acryl ding) was ook zo. Ik rookte toen alleen voorgedraait en had geen idee hoeveel ik moest gebruiken. Dus ik heb toen als onervaren stoner 2g WW er in geflikkert.
        10 Min later lag ik stoned als een garnaal in coma op een trampoline hele rare dingen te zien in het gras onder de trampoline. Het is zelfs zo ver gegaan dat ik alles in 1 kleur zag (blauw).
        Ik heb mezelf toen geconcentreerd op het gras en de vormen die ik daar in kon zien om te voorkomen dat ik in een gedachtelus belande en dus zwaar bad zou gaan.

        Al om al een leuke ervaring, maar niet iets wat ik nog een keer zou willen herhalen.

        Comment


          #5
          Re: Vraag over bong.

          Marihuana is hallucinogeen. Veel mensen beseffen dit niet, tot ze eens een eindje doordoen (of gewoon heel snel zoals de TS).

          Vooraleer ik nog maar een jointje rookte, had ik al 2 keer paddo's genuttigd. 3de keer had een vriend wat weed mee. Ik had dus maar meegerookt. 2 hijsen maar of zo, nadat ik de shrooms binnennam. Normaal treed een paddo-trip bij mij op na 3 kwartier, maar deze keer had ik het gevoel alsof het direct begon.
          Voor mij was het dus rotsvast van in het begin: Weed is hallucinogeen. Weliswaar in mindere mate dan shrooms, maar de twee zijn, voor mij, erg vergelijkbaar.
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

              Comment


                #8
                Re: Vraag over bong.

                Een lekkere sterke amnesia in m'n glazen bong en je bent de komende 2-3 uur best wel weg.

                Comment

                Bezig...
                X