Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keelpijn!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Keelpijn!

    oh maar dat kan je hardstikke mooi zelf even testen > ken je de waterstraalluchtpomp nog ? (stuk leiding aan de kraan, T-stukje ergens halverwege ofzo wat dan lucht aanzuigt als je de kraan aanzet). Maak dan een standaardje voor je peuk of jointje, een prop watten erachter en suck it, tot die hgelemaal op is. Watjes vergelijken voor een -schrikbarende- indicatie van wat er je longen instroomt. Nauwelijks objectief, geen enkele wetenschappelijke waarde, maar altijd een eye-opener!

    -fgykfv waar is mn aansteker ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Keelpijn!

      hmm kwil eigenlijk mijn longen nie omzeep helpen,mis eens een vape aanschaffen:/
      but then again een jointje is toch zo gezellig
      dilemma!

      Comment


        #18
        Re: Keelpijn!

        Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
        oh maar dat kan je hardstikke mooi zelf even testen > ken je de waterstraalluchtpomp nog ? (stuk leiding aan de kraan, T-stukje ergens halverwege ofzo wat dan lucht aanzuigt als je de kraan aanzet). Maak dan een standaardje voor je peuk of jointje, een prop watten erachter en suck it, tot die hgelemaal op is. Watjes vergelijken voor een -schrikbarende- indicatie van wat er je longen instroomt. Nauwelijks objectief, geen enkele wetenschappelijke waarde, maar altijd een eye-opener!
        Last edited by Bombadil; 1 January 2012, 15:03.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment


          #19
          Re: Keelpijn!

          Oorspronkelijk geplaatst door Bombadil View Post
          Nauwelijks? Helemaal niet: Hetgeen wat de grove structuur van watjes (of sigarettenfilter) tegenhoudt is net hetgeen wat uw longen toch niet opnemen. Die blaas je gewoon weer uit.
          eum... nee zo werkt het helaas niet. Als je longen uitsluitend datgene zouden opnemen wat ze nodig hebben hoe verklaar je dan de verkleuring van longen van mensen die roken, of bv de mogelijkheid geneesmiddelen toe te dienen via de longen ? De slijmlaag in je luchtwegen (zowel groot als klein, t/m de alveoli) is een dankbaar afzetpunt van rommel uit rook, en werkt aselectief helaas. Alleen de grotere deeltjes die geen kans hebben gehad neer te slaan adem je weer uit, Da's heel wat anders dan zowiezo alles uitademen omdat de longen het niet opnemen.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Keelpijn!

            Als ik blow (puur) heb ik juist minder vaak last van mn keel. (vooral iets met jeuk)
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

            Comment

            Bezig...
            X