Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help mij de goede wietsoort te vinden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help mij de goede wietsoort te vinden

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ben dus op zoek naar wiet waar je lachkicks van krijgt en wat sociaal van word. Zoals wanneer je enkele glazen bier op hebt.
    Niet het soort wiet waarvan je in je zetel gaat hangen en er niet meer uit wil.

    wie kan mij tips geven?

    #2
    Re: help mij de goede wietsoort te vinden

    Sativa soortjes geven doorgaans een meer high effect.

    Comment


      #3
      Re: help mij de goede wietsoort te vinden

      Zorg dat je in een goeie bui bent als je wiet rookt. Het versterkt voornamelijk het gevoel wat je al hebt.
      Idd een sativa zal dan misschien het best bevallen, kwestie van proberen he..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: help mij de goede wietsoort te vinden

        Vergeet ook niet te experimenteren met de dosis die je tot je neemt. Soms is een paar hijsjes genoeg voor 'n heleboel lol, en 'n dikke volledige stick garantie op privezweverij vanuit de leunstoel. Rook wordt snel opgenomen, maar toch duurt het altijd even voordat het effect echt aanslaat. Als je dat tijdsverloop helder voor jezelf hebt check dan eens wat 'n heel klein beetje met je doet, en wacht rustig af. Zo kan je door gericht experimenteren precies uitvinden waar je in wat voor hoeveelheid het beste of meest aangepast aan de situatie op reageert.

        zou toch eigenlijk gewoon een verplicht onderdeel moeten zijn op de middelbare school > praktijklessen dope, met examen
        Last edited by moreweed; 8 February 2012, 00:57.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: help mij de goede wietsoort te vinden

          Wees niet bang om een keertje "teveel" te smoken om je grenzen te leren kennen moet je er eerst een paar keer overheen gaan.

          En als je net begint smoke dan liever met wat ervaren smokers als er iets fout gaat weten hun wel wat je moet doen.

          Comment


            #6
            Re: help mij de goede wietsoort te vinden

            I begin niet hoor, 1st joint was ik 14 of 15, ben er nu bijna 28, heb een periode vrijveel gerookt maar ben ermee gestopt toen ik 20 was. Buiten enkele keren per jaar bij vrienden meegerookt. Recent heb ik er weer zin in gekregen, niet om terug de voltijdse "pothead" van vroeger te worden maar gewoon zo nu en dan.
            Van soorten ken ik vrij weinig, ben belg en meestal rook je dan wat ze je verkopen. En als je een naam vraagt is het antwoord toch bijna altijd white widow.
            Daarom had ik graag wat namen gehad van soorten die aan de bovenstaande omschrijving voldoen, zodat ik ze zelf ff de grens overwip en ze kan proberen en dat ik niet per ongeluk 1 van de soorten neem waar je van achteruit op je reet valt

            Comment


              #7
              Re: help mij de goede wietsoort te vinden

              Oorspronkelijk geplaatst door scorty View Post
              ben belg en meestal rook je dan wat ze je verkopen.
              Is dat echt iets belgisch of zou er ook inmiddels internationale besmetting hebben plaatsgevonden Ik zal zo de proef in elk geval even op de som nemen en checken of ik iets kan roken wat ze me niet verkopen
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: help mij de goede wietsoort te vinden

                Bij mij is de volgorde belangrijker, eerst een stuk of 6 drankjes, dan een goeie dikke draaien (geen drol) en oproken. Shiva vind ik dan wel lekker erbij.

                Comment


                  #9
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: help mij de goede wietsoort te vinden

                    Bedankt, weer enkele voor mij onbekende ontdekt

                    Comment

                    Bezig...
                    X