Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vapo 2 / Eagle Bill's Shake & Vape pipe / Silver-Palm-Leaf

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vapo 2 / Eagle Bill's Shake & Vape pipe / Silver-Palm-Leaf

    Korting op 420shop
    Ben het beetje beu steeds tabak te moete roken. Daarom dacht ik me een van de volgende vapo's / pipe's te kopen. Welke verschillen zijn er tussen de onderstaande Vapo 2 en de eerste Vapo?
    Heeft er iemand ervaring met de Silver Palm Leaf Pipe? Ben erg nieuwschierig naar deze. Is het zo dat je dan ook op wiet bespaart als je deze tools gebruikt?
    Is er iemand die me kan helpen?
    De Silver Leaf Pipe is wel 2 x zo duur als de Vapo's. Maar als het echt de moeite is schaf ik me de pipe aan en maak ik zelf een vapo bulb.


    Deze handige, kleine vaporizer maakt het mogelijk om van je favoriete rookwaar te genieten zonder dat je de schadelijke rook inhaleert. Hij is gemaakt van bijna onbreekbaar glas en bestaat uit een bol van 5 cm diameter en een buisje van 10 cm.
    Het enige wat je verder nodig hebt is een aansteker en iets om te vaporiseren.




    Dit geweldige product is ontworpen door cannabisactivist en vaporizer pionier Eagle Bill. De "shake and vape" is gebaseerd op het oude Egypte. Zij gebruikten hete stenen om cannabis op de juiste temperatuur te verdampen.


    Deze ziet er erg leuk uit. Maar is natuurlijk niet hetzelfde als de Vapo's. Heeft er iemand ervaring met deze pipe?

    Greetz,
    zion

    #2
    ik ben ook van plan om binnenkort een verdamper te kopen. Alleen weet ik het ook nog niet. Dit zijn wel de goedkoopste types, andere (water)pijpen zijn veel duurder. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
    No smoke but THC vapor!

    Comment


      #3
      Is die laatste niet dat puurpijpje dat zo dun is als een creditcard?
      Vraag me ook af hoe ie is.
      http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

      Comment


        #4
        ik denk dat ik me die laatste ga aanschaffen. De Silver Leaf.
        Smaak komt mooi door en dat is wat ik erg belangrijk vind.
        Het roken van joints met tabak wordt me teveel.
        Als niet roker en gemiddeld 9 jointjes per dag voel je het wel in de longen.
        Maar daar gaan we nu iets aan doen.Lekker gaan muurklimmen

        Ik laat jullie weten wanneer het is toegekomen en maak misschien en test- report.

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          de silverleaf pijp is leuk en koelt zeer goed maar ook een hoop kuiswerk door al die kanaaltjes,qua vaporizer vind ik de volcano et beste maar is ook gelijk de duurste,bij die smokebubbles is et lastig om op de juiste temperatuur van +- 180 graden te krijgen.

          ps de volcano is altijd te testen in de shop

          Comment


            #6
            tjsa, het blijft lastig om een goede te kopen voor weinig geld. Vroeger heb ik veel waterpijp gerookt. Het lijkt mij daarom wel lekker om een echte verdamper te kopen. Alleen het geld heb ik er niet voor over. Waarschijnlijk dat het een elektrische bowl wordt van ongeveer 80€. Dat vind ik zelf ook nog wel prijzig...
            No smoke but THC vapor!

            Comment


              #7
              Vandaag heb ik een Vaporizer gekocht. Mijn eerste verdamper in mijn alweer 10 jarig jubileum (extreem) Cannabis gebruik . Tja... ik heb nog nooit gewoon echt vast sigaretten gerookt, en ook nog nooit een verdamper! En de laatste jaren was ik toch iets aan het minderen met blowen.

              Nadat ik 3/4 headshops bezocht had hier in de stad, had ik nog steeds geen verdamper gevonden. Die Turken/Marrokanen, eigenaren van die winkels, keken mij iedere keer erg raar aan bij iedere van de 3 shops. Ze vroegen dan: "Wat is verdamper?" Ik uitleggen wat het is, snappen ze er nog niks van.

              Gelukkig hadden ze bij de laatste shop wel (maar 4 soorten) verdampers in de aanbieding. De Eagle Bill (goedkoopste), en 3 soorten elektrische inductie "Bowls". Ik heb de Cannabis Leaf vaporizer gekocht.

              http://www.happydude.nl/product_info...roducts_id=225

              Ik ga hem zo gebruiken. Ik laat het weten hoe het was!
              No smoke but THC vapor!

              Comment


                #8
                Net lekker 3 sessies gedampt. HEERLIJK! Dat ik dit niet eerder wist! Het geeft een lekkere wiet smaak. Echt een lekker smaakje, wat me toch wel ergens bekent voorkomt. Na een sessie dampen, voelde ik me steeds zweveriger worden. Een lekkere High. Echt ontspannen. Je kan het niet vergelijken met een hijs van een puurpijp of waterpijp. Na deze aanschaf is mijn rookperiode hoogst waarschijnlijk zo goed als afgelopen. Nu nog alleen maar dampen!

                Het apparaat werkt trouwens erg goed. Het is niet in temperatuur instelbaar, en wordt goed warm. Wel zit er een handige schakelaar op. Ik doe er nog wel een aluminium folie in het wietbakje. Dan gaat het verdampen geleidelijk en je ziet de damp (net) niet. Dan is het erg lekker! Als die een tikje harder dampt dan schakel ik hem even 10sec uit. Ook zit er een klein luchtgaatje op om meer lucht aan te zuigen.

                Hier nog wat fototjes;


















                Ik ben trouwens wel benieuwd naar hoe een goed stukje hasj smaakt!:cool:
                Last edited by YaJa; 11 October 2008, 02:10.
                No smoke but THC vapor!

                Comment


                  #9
                  Ik ben dit toppic ee nbeetj uit het oog verloren.
                  Mooie post YaJa, met die vapo heb je zo te zien een hele hoop plezier

                  Ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt en ga me vandaag nog een Vapo 2 bestellen. Deze kost slechts 12.50 euro en de verzendingskosten deel ik en komen uit om 2.50 pp. Totaal bedraagt dus 15euro.

                  Ik hoop dat het pakje snel toekomt en ben erg benieuwd naar het effect en de smaak.
                  Zal er ook een mooi verlsagje van maken.

                  Grreetz,
                  zion

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      wat kostte die verdamper yaya?? ziet er mooi uit

                      Comment

                      Bezig...
                      X