Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paniekaanval voorkomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: paniekaanval voorkomen

    Hier kijken of een soortje paranoia veroorzaakt en in welke mate. Nu vind je hier lang niet alle hier gangbare rassen, maar het geeft wel een goede indruk.
    Sativa's zijn niet uniek in deze, een indica als Anesthesia staat er ook bekend om.
    http://www.leafly.com/explore
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #47
      Heel die markt is al even erg als de rest van de pharma industrie, vol met loze beloftes om toch wat meer olie te verkopen aan absurde prijzen. Het magische middel tegen alles, komaan. Vapen is niet gezond en als je het kan laten zal het altijd beter zijn voor je gezondheid. Denk dat elke arts het daar wel mee eens kan zijn.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Het is een spammer beo.
        Ik ga ‘m nu even keihard nemen en daarna het forum afslaan.

      #48
      Een paniek aanval word getriggerd door bepaalde situaties en verandering zowel in omgeving al in de geest je begint je anders te voelen in je lichaam waardoor je in paniek slaagt omdat je gedachten met je spelen.je hebt een effectje gehad van stonedheid die je lichaam niet aangenaam vond en je hoofd anders verwerkte als voordien wegens bepaalde factoren in je omgeving,het kan goed zijn dat je nu bij elke rookbeurt iets gewaar gaat worden omdat je denkt het komt weer op die paniek want je associeerde het met het roken.je krijgt geen paniek aanval van wiet maar het kan de paniek wel extra triggeren.je was waarschijnlijk voor het roken ook al gespannen en nerveus en ongemakkelijk.ik heb het ook voorgehad gelinkt aan de weed lang gestopt maar kreeg ze ook toen ik niet meer rookte.ik heb het leren afweren en wist wanneer het gevoel opkwam ik heb er geen last meer van gehad sinds ik me ertegen verzette.ik paf nu ondertussen weer al wat jaartjes and no probs anymore. get in controle of your own mind en Belladonna heeft gelijk heb ook adhd maar weed is mijn medicijn geworden nu en uitputtend werk zodat ik steendood op ben weg met rilatine dipiperone etumine komt goed man
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment

      Bezig...
      X