Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paniekaanval voorkomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    paniekaanval voorkomen

    Korting op 420shop
    Hoi

    ik maak het kort dus ik heb een paar maand geleden een paniekaanval gekregen door wiet ,je weet wel hoe dat gaat :p maar heeft dat misschien iets te maken met indica of sativa soorten ? Want ik heb niet meer gerookt sinds toen en mis het wel maar zou het kunnen dat ik het niet meer krijgen met indica of omgekeerd ? :d

    #2
    Re: paniekaanval voorkomen

    Als je een paniekaanval hebt gekregen door het gebruiken van cannabis.

    Dan raadt ik je aan om NOOIT meer cannabis te gebruiken, ongeacht welke soort.

    Je brein geeft een signaal af, luister daarna.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: paniekaanval voorkomen

      Nooit meer :o ? Misschien zat er gewoon teveel wiet in die joint ? Want ik had al even niet meer gerookt en dan opeens veel wiet erin gedaan.
      zou ik het dan meteen terug krijgen als ik nu cannabis zou roken ?

      Comment


        #4
        Re: paniekaanval voorkomen

        @ silas denk persoonlijk dat slecht gaan vrij normaal is, en gewoon aan het feit licht dat je te ver bent gegaan/ te snel
        paniekaanval in de vorm van half paranoide heb zelf ook gehad door amnesia haze niet erg, gewoon zorgen dat je je eigen terug gerust stelt had er niet echt last van
        persoonlijk raad ik je aan om in ieder geval de haze & skunk wietjes te laten, & eerder naar indica soortjes te gaan of bv gewoon hasjies
        zit veel hoger percentage cbn, (?) in, bij sativa is dit minder wat de kans tot paranoide in later gevallen sterk verhoogt

        voor de rest doe rustig aan, en zie dat je ergens rustig bent en later op de dag niets meer hoeft te doen, persoonlijk vind ik voor het slapen gaan heel aangenaam je kunt zelf kiezen wat je doet, & anders lekken gaan slapen, en rustig spacen, hha
        nou je ziet maar

        groetjes mister frank

        Comment


          #5
          Re: paniekaanval voorkomen

          Ok bedankt mister frank ,
          ik zal hier rekening mee houden en ik ga gewoon eens proberen met indica en niet zoveel wiet meer te gebruiken.
          Ken je misschien een lekker indica soortje niet te sterk ? :d

          Comment


            #6
            Re: paniekaanval voorkomen

            Komt ie weer;
            Sneuvelbereidheid is beste medicijn.
            Je gaat niet zomaar dood dus paniek is overbodig..

            suc6 en smookse

            Comment


              #7
              Re: paniekaanval voorkomen

              Toen het gebeurde had ik ook geen paniek ofzo opvoorhand want ik rookte redelijk veel een laar maanden ervoor :d wel van eigen kweek.
              maarja maakt nie uit.
              Last edited by levigreen; 19 February 2012, 00:55.

              Comment


                #8
                Re: paniekaanval voorkomen

                @ mister frank Slecht gaan kan altijd, vooral bij onevaren gebruikers. Neem daarom voorzorgsmaatregelen, vooral chocolade en chocomel zijn middelen die gebruikt om uit het bad gaan halen.

                Paniek kent vele vormen. Dus denk na voordat je er weer aan begint. It's your life.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                  #9
                  Re: paniekaanval voorkomen

                  levigreen ik heb amper al een shop bezocht, maar wat ik wel weet is dat zoals toen in toermalijn (tilburg) ze heel erg bereidwillig zijn
                  om je te helpen en denk ook vele andere shops ook staat normaal het effectje er bij
                  voor zelfkweek zoek wat rond naar medische zaad gedoe je vind heus wel wat
                  bv.white rhino,..

                  & idd silas maar toch, verzie druivensuiker maar kan je er niet tegen doe het dan gewoon niet!

                  Comment


                    #10
                    Re: paniekaanval voorkomen

                    maf hoor... bang dat je dood gaat. JE GAAT DOOD. enige zekerheid in je hele leven.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: paniekaanval voorkomen

                      Alle organismen gaan dood.
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                      Comment


                        #12
                        Re: paniekaanval voorkomen

                        Ik zou er gewoon mee stoppen als ik jou was.

                        Comment


                          #13
                          Re: paniekaanval voorkomen

                          Heb ik gezegt dat ik bang ben dat ik eraan dood ga ?? :s pure onzin mijn vraag was gewoon als het iets te maken had met indica of sativa.

                          Comment


                            #14
                            Re: paniekaanval voorkomen

                            haha, dood gaan lol, vrijdag was ik weg geweest met vrienden samen met de moeder
                            er 3 zitten blowen, en daarna maar fietse met iemand achter op
                            ik kan me amper voorstellen dat ik werkelijk aan het fietsen was leek eerder dat ik gewoon een nare droom had
                            geloof me je gaat heus niet dood van te veel te blowen, kijk gewoon uit met hoe ver je kunt gaan
                            eenmaal feest aan gekomen heb ik paar uur na dien toch nog maar eentje gerolt haha, wat een feest
                            & tuurlijk heeft er het iets mee te maken indica val je van in slaap, sativa wordt je opgewekt van
                            vrij logis dan lijkt me dat sativa gevaarlijker kan uitpakken,
                            & dood ga je heus niet van blowen
                            zo wel! Zij trots dat je de eerste bent!

                            Comment


                              #15
                              Re: paniekaanval voorkomen

                              ja en nee.

                              specifieke wietsoorten (of beter : bepaalde mixverhoudingen van psychoactieve stoffen in wiet) kunnen zulk soort reacties helpen ontstaan. Maar wiet in zijn algemeenheid is een gemoedsversterker, het versterkt dus dingen die al van te voren aanwezig zijn. Bijvoorbeeld angst om controle te verliezen.
                              Met buitengekweekte indicadominante wiet zal je minder snel dit soort dingen meemaken omdat het een stuk minder sterk is en de mix van psychoactieve stofjes wat "vriendelijker" is. Zorg dat je alleen gebruikt als je lekker in je vel zit, op een vertrouwde plek bent met mensen om je heen die je kent, die weten wat je aan het doen bent en weten hoe ze moeten handelen mocht er weer eens zoiets gebeuren. Het is nooit een moet-je, wiet is een genotsmiddel, haal je dat genot er niet uit is er geen enkele reden ermee door te gaan.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X