Vraagje over tabak

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • steffaboy
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 102

    #1

    Vraagje over tabak

    Korting op 420shop
    Hoi mede-stoners,

    Als ik een jointje draai, dan draai ik deze altijd met tabak (IVM prijs) maar als ik deze draai met oudere tabak, die al een beetje opgedroogd is dan vind ik dat ik de wiet meer proef. Heeft iemand anders hier al ervaring mee? Of ligt het echt aan mij?
  • cannamarie
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 107

    #2
    Re: Vraagje over tabak

    Ik gebruik al een hele tijd de sigarettentabak van LM, zijn rode pakjes voor maar 3 euro. Een groot blik kost 13 euro en daar doe ik een eeuwigheid mee Ik gebruik juist deze tabak omdat ik shag niet te pruimen vind omdat dat de smaak van de wiet helemaal weghaalt.

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: Vraagje over tabak

      dat klinkt allemaal wel bekend.. ik ken hier wat lui die hun tabak drogen (of als ze niet opletten roosteren) voordat de handel erin gaat. Vroegâh had ik speciaal voor de jointjes Jacobs half zwaar die ik dan een tijdje open liet liggen om wat verder uit te drogen. Dat was dan in combinatie met de "geen smaak"factor van jacobs garantie op lekkerder jointjes dan met normale verse shag, of de naar mijn smaak te droge tabak uit sigaretten. Dat doe ik nu niet meer omdat ik niet zo veel meer wegsmook...
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • steffaboy
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 102

        #4
        Re: Vraagje over tabak

        Okee. Ik dacht het ligt aan mij. Ik rook namelijk ook tabak, en als ik uitgedroogde tabak alleen rook dan vind ik dat altijd heel smerig

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: Vraagje over tabak

          exact, puur om de smaak zou ik het liefst altijd wat erbij in doen, (of puur roken) echter de hele dag met een stonede harses rondlopen ..neu..die tijd is geweest
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...