Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eigen gemaakte waterpijp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Zeemlapje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door hashieblow View Post
    wij deden het weleens met pasoa dat word t lekker zoet en ook nog raar in je hoofd, is wel een keer het proberen waard
    Nogal zonde, THC wordt goed door elke alcohol geabsorbeerd waardoor je dus wiet verprutst. Het is wel lekker om van die euroshopper ijslollies (die goedkope troep) er in te doen, koelt lekker goet een geeft een zachte en zoete smaak mee.

    Leave a comment:


  • hashieblow
    replied
    wij deden het weleens met pasoa dat word t lekker zoet en ook nog raar in je hoofd, is wel een keer het proberen waard

    Leave a comment:


  • simplemind
    replied
    Ja die gaat snel behoorlijk stinken. Het voordeel van zo'n plasticfles zelfmaak is dat je hem gewoon weggooit. Als een dure glazen hebt gaat die ook stinken en komt er poetswerk aan van pas zoals iedere pijp.
    Als je het water vervangt door vodka gaat het wat langer mee en wanneer die vodka behoorlijk bruin geworden is kun je dat ook opdrinken of slimmen

    (dat laatste is niet als een advies te beschouwen)

    Leave a comment:


  • yipz
    replied
    inderdaad, gaat die fles niet stinken na een tijdje?

    Leave a comment:


  • Verkeyn
    replied
    zo heb ik ze ook al veel gemaakt!

    Leave a comment:


  • PITcrew
    replied
    alles is slecht voor longen als ge op straat loopt krijgt ge ook al teveel slechte lucht in .

    maar voor de gezelligheid zou ik er toch zelf nooit 1 maken . gewoon eenyje gaan kopen zo duur is dat nou toch oo niet.

    Greetz

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    replied
    Hebben regelmatig zo'n pijpje gemaakt, maar ......


    Is dat plastic niet erg slecht voor je longen/gezondheid ? Laurens_Enzu schreef al dat het gaat stinken na een paar keer, lijkt mij niet echt gezond ? Ik zou gewoon voor een glazen pijpje gaan, voor hasj een houten nemen.

    Leave a comment:


  • complex
    replied
    ook ies gedaan me pure weed :p toen goe scheef gegaan :p

    Leave a comment:


  • laurens_enzu
    replied
    heb het dit weekend nog eentje gemaakt. is niet veel werk maar het stinkt wel na een paar jointe. foto's heb ik niet mischien maak ik er nog eentje vrijdag end an zal ik foto nemen
    teugt lekker en je wordt precies aangevallen door weed
    grtz

    Leave a comment:


  • Cannab0y
    Guest replied
    Haha, dit heb ik vroeger echt duizenden keren gemaakt Teugt wel lekker door

    Greetz

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    Vergeet dan niet er een foto van te plaatsen.

    grtz

    Leave a comment:


  • Noto
    replied
    Vroeger maakte ik ze ook altijd in die stijl, man daar wordt je goed scheef van!
    I just love that!

    Nu ge mij daaraan doet denken, ik ga da ng is doen, zo'n waterpijpke maken.

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    iedereen die ook eens zo'n heeft gemaakt, post gerust eens je foto's, ik zou graag eens jullie resultaat zien.

    grtz

    Leave a comment:


  • YaJa
    replied
    in mijn begintijd van het wiet roken had ik ook wel eens zo'n eigengemaakt pijpje gemaakt. Echt vies, bah! Een jointje hijs je zo in 1 hijs weg, echt niet lekker met tabak en vloei! ik snap wel dat je daar misselijk van wordt!

    Ik raad je aan om een klein glazen waterpijpje te kopen. Dat rookt echt zo veel lekkerder. Kost een keer 15€.

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    ik heb ook zo'n gaatje hoor, het zit gewoon aan de zijkant

    grtz

    Leave a comment:

Bezig...
X