Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eigen gemaakte waterpijp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn eigen gemaakte waterpijp

    Korting op 420shop

    #2
    Ja, als je niet veel rookt(Inhaleren) kan het zijn dat je misselijk wordt.
    Als je een tijdje rookt heb je dat niet meer, of mss zelden.

    Peace

    PS: Zo maakte ik mijn waterpijp ook voordat ik er 1 kreeg .
    Alleen had ik nog 1 klein gaatje vanboven aan de kop. Vinger erop = Rook in de fles laten komen en Vinger los= Inhaleren. (Je zuigt dan de rook + de lucht die via het gaatje komt)

    Comment


      #3
      ik heb ook zo'n gaatje hoor, het zit gewoon aan de zijkant

      grtz

      Comment


        #4
        in mijn begintijd van het wiet roken had ik ook wel eens zo'n eigengemaakt pijpje gemaakt. Echt vies, bah! Een jointje hijs je zo in 1 hijs weg, echt niet lekker met tabak en vloei! ik snap wel dat je daar misselijk van wordt!

        Ik raad je aan om een klein glazen waterpijpje te kopen. Dat rookt echt zo veel lekkerder. Kost een keer 15€.
        No smoke but THC vapor!

        Comment


          #5
          iedereen die ook eens zo'n heeft gemaakt, post gerust eens je foto's, ik zou graag eens jullie resultaat zien.

          grtz

          Comment


            #6
            Vroeger maakte ik ze ook altijd in die stijl, man daar wordt je goed scheef van!
            I just love that!

            Nu ge mij daaraan doet denken, ik ga da ng is doen, zo'n waterpijpke maken.
            *SmokingggGG* !

            I wanna get high... so high!

            Comment


              #7
              Vergeet dan niet er een foto van te plaatsen.

              grtz

              Comment


                #8
                Haha, dit heb ik vroeger echt duizenden keren gemaakt Teugt wel lekker door

                Greetz

                Comment


                  #9
                  heb het dit weekend nog eentje gemaakt. is niet veel werk maar het stinkt wel na een paar jointe. foto's heb ik niet mischien maak ik er nog eentje vrijdag end an zal ik foto nemen
                  teugt lekker en je wordt precies aangevallen door weed
                  grtz

                  Comment


                    #10
                    ook ies gedaan me pure weed :p toen goe scheef gegaan :p

                    Comment


                      #11
                      Hebben regelmatig zo'n pijpje gemaakt, maar ......


                      Is dat plastic niet erg slecht voor je longen/gezondheid ? Laurens_Enzu schreef al dat het gaat stinken na een paar keer, lijkt mij niet echt gezond ? Ik zou gewoon voor een glazen pijpje gaan, voor hasj een houten nemen.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #12
                        alles is slecht voor longen als ge op straat loopt krijgt ge ook al teveel slechte lucht in .

                        maar voor de gezelligheid zou ik er toch zelf nooit 1 maken . gewoon eenyje gaan kopen zo duur is dat nou toch oo niet.

                        Greetz
                        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          zo heb ik ze ook al veel gemaakt!

                          Comment


                            #14
                            inderdaad, gaat die fles niet stinken na een tijdje?

                            Comment


                              #15
                              Ja die gaat snel behoorlijk stinken. Het voordeel van zo'n plasticfles zelfmaak is dat je hem gewoon weggooit. Als een dure glazen hebt gaat die ook stinken en komt er poetswerk aan van pas zoals iedere pijp.
                              Als je het water vervangt door vodka gaat het wat langer mee en wanneer die vodka behoorlijk bruin geworden is kun je dat ook opdrinken of slimmen

                              (dat laatste is niet als een advies te beschouwen)

                              Comment

                              Bezig...
                              X