Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gekleurde vloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gekleurde vloei

    Korting op 420shop
    Ik kwam onlangs op het idee hoe gaaf gekleurde vloei zou zijn! Dus ik gelijk naar google.. (nouja.. 2 dagen later..) En ik kwam wel dit tegen! http://www.rollingpaperdepot.com/Gla...pers-King-Size

    Maar die kan ik niet gemakkelijk hier krijgen. Alleen via ebay... Dus nu vroeg ik me af. Is er iemand anders.. Die weet waar ik gekleurde vloe in NL kan halen?

    #2
    Re: Gekleurde vloei

    koop een bokaal rode kool en leg uw vloeitjes in het sap , laten drogen terug en presto: gekleurde vloei !

    Comment


      #3
      Re: Gekleurde vloei

      Ik kan ook niks vinden. Wel rolletjes vloei met wietblaadjes erop, ook kei grappig! Maar nee, geen gekleurde vloei bij de nederlandse webshops.
      Misschien is dat idee met de rode kool zo gek nog niet... heb je ook meteen een smaakje eraan.
      Last edited by Jointjedraaien; 14 November 2012, 08:41.

      Comment


        #4
        Re: Gekleurde vloei

        Ben 2 weken geleje in amsterdam geweest en een vriend van me had daar regenboog gekleurde vloeitjes gekocht :d wel korte

        Comment


          #5
          Livin' the goodlife.

          Comment


            #6
            Re: Gekleurde vloei

            vroeger kon je rolletjes krijgen met alle kleuren en moriefjes die je wilde, ooit wel eens een rolletje gekocht. Smaakte degoutant, en de smaak van de chemische rommel overstijgt zelfs je pure joint. Niet aan te raden.

            Dat rode kool gedoe lijkt me daarentegen een stuk natuurlijker.

            Saffraan voor geel misschien

            groen met peterselie :p
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment


              #7
              Re: Gekleurde vloei

              Het is niet de kleur van de vloei die telt,
              wel de kleur van de inhoud van je jee

              Comment

              Bezig...
              X