Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terug blowen na 100 dagen niets?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Terug blowen na 100 dagen niets?

    Korting op 420shop
    Ik ben ongeveer 100 dagen geleden gestopt met wiet te roken. Ik rookte elke dag zo een 2 a 3 gram nederwiet. Was altijd beetje para, ernstige social anxiety, zeer teruggetrokken, introvert, ... communicatie over het algemeen ging echt niet goed... hele tijd rondlopen met het idee dat er iets ernstig mis met me was, snelle hartslag, gespannen, enzovoort.. Ik ben er dus mee gestopt, beginnen studeren, fitnessen, en ik heb mijn problemen over de loop van 3 maanden geleidelijk zien afnemen en nu zijn ze zo goed als volledig verdwenen. Voel me veel sterker, veel positiever zelfbeeld, geen sociale angst meer.. Nu ik mis het af en toe wel van stoned te zijn, lekker een dikke zwaan dampen en dan goed eten en muziek luisteren.. en nog van die toestanden... Maar de problemen die het me heeft opgeleverd in het verleden vond ik het toch net niet waard. Nu vraag ik mij af het misschien mogelijk zou zijn 1x per maand te roken ofzo. Een vriend van mij heeft voorgesteld vnv te gaan roken. Goed idee? Zou ik van 1 joint nederwiet terug zo fel geaffecteerd zijn dat ik er sociale angst enzoverder van krijg? of het nog weken merk (Ik weet dat dit niet voor iedereen zo is) maar mss herkent iemand zich hier in? Ervaring mee? Raad? ..

    Groeten!

    #2
    Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

    Aaaaaaah cannabis is je kapstok... Verder ga ik er niet op in....

    Comment


      #3
      Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

      blijf gewoon lekker sporten,je moet doen waar je je goed bij voelt,en blowen hoort daar niet bij voor jouw.

      Comment


        #4
        Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

        doe waar je je goed bij voelt, en laat je niet teveel beinvoeden door 1/wat anderen denken dat je zou moeten doen en 2/waar jezelf bang voor bent dat zou kunnen gebeuren. Je weet nu wat er KAN gebeuren als je veel blowt, je weet ook hoe je daar nu mee om kan gaan. Dus af en toe een blwtje > tsja als je er zin in hebt, het valt lekker en je blijft er kien op dat het een sociale aangelegenheid is (dus samen smoken, en niet om te smoken maar omdat je 'n gezellig avondje hebt en er komt toevallig 'n jointje voorbij en jij hebt er toevallig zin in).

        Net als met beleggen, versieren en veel andere dingen : in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

          Mij is wel opgevallen dat als je een lange tijd bent gestopt met blowen, en dan begin je weer, dan zijn de stonede effecte veel zwaarder dan als je elke dag wiet rookt

          Comment


            #6
            Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

            Danku zeer vriendelijk voor jullie reacties. Heb dus die avond nog eens gesmoord, even een rapportje neertypen; 'delicious' en hasj waarvan ik de naam niet meer weet.. man dat was behoorlijk psychedelisch . Was er eerst para van toen het insloeg maar na 10tal minuten heel gelukzalig stoned gevoeld, leek wel terug mijn eerste keer! Beter kan ik het niet omschrijven, het was echt sjiek.. Deed ook wel deugd om terwijl te terug te kijken op die drie maanden en te beseffen dat ik mijn leven min of meer op orde heb gekregen en zonder kan, tegenover hoe het geweest is. Het is belangrijk een houvast te hebben aan een 'down to earth' bezigheid zodat je helder blijft en niet gaat zweven, en zodat je leven niet rond je jointen begint te draaien zoals voor mij het geval geweest is.. IIG voor wie elke dag rookt, een break is zeker aan te raden! Hoe meer tijd je er tussen houdt hoe leuker het wordt lijkt mij. Ik denk ook dat het bij blowen wel echt belangrijk is het jezelf te gunnen en niet te gaan denken van 'ha man zit ik hier nou weer wiet te roke', das niet goed voor je ziel. Nu de downside is dat ik de dag erna precies gewoon nog altijd stoned was, ik ben toen gaan fitnessen en dat was pretty awkward. Kon niet communiceren met anderen. Hoewel ik mij heel goed geamuseerd heb, had ik aan de andere kant toch weer een negatiever zelfbeeld en minder zelfvertrouwen. Dus ja het ligt toch een beetje dubbel voor mij... Nuja dat was de volgende dag wel weer helemaal weg maar toch wat jammer van de side effects voor mij. Volgende x binnen een maandje of twee.

            Goed ik wens jullie allen het beste, veel plezier!!

            Comment


              #7
              Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

              Ik heb ook veel ervaring met af en toe een paar weken stoppen. Het is inderdaad fantastisch als je het dan weer een keer doet

              Comment


                #8
                Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

                Als je je er al zo druk overmaakt zou ik hem lekker links laten liggen..

                Alleen blowen als je er gewoon onbezorgde zin in hebt..

                Suc6 en smookse

                Comment


                  #9
                  Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

                  Een blow pauze is altijd goed en voor deel dat je na die pauze weer veel meer geniet van je jointje.
                  Em ja je hoef niet elke dag te blowen je kan makkelijk 1 of 2 keer in de maand blowen hoor dan geniet je zelfs meer
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Terug blowen na 100 dagen niets?

                    Weet je blowen moet kunnen maar moet niet moeten...
                    Simpeler kan k t niet zeggen...
                    en als je iets doet, doe t dan met overtuiging omdat je t wil...
                    pz

                    Comment

                    Bezig...
                    X