Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meer stoned met minder tabak?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meer stoned met minder tabak?

    Korting op 420shop
    Laatst werd ik amper stoned meer van dezelfde hoeveelheid wiet wat ik normaal in een joint gooide.
    En ik rolde joints altijd met zware shag omdat ik dat zelf normaal rook.
    Dus ging ik er minder shag indoen maar wel de zelfde hoeveel heid wiet(nu iets minder zelfs heb ik het idee).
    Nu doe ik er echt maar een heel klein beetje shag bij en wordt gewoon nu weer veel stoneder.

    Maar anderen zeggen dat als je er minder tabak indoet je echt niet stoneder wordt en weer iemand anders zegt dat je dan juist minder stoned wordt.
    Wat is waar??

    #2
    Re: Meer stoned met minder tabak?

    Doe toch gewoon wat je zelf het beste of lekkerste vindt. Welk belang dient het om te weten wat anderen er van vinden, als je zelf al tot een afgewogen oordeel bent gekomen?

    Comment


      #3
      Re: Meer stoned met minder tabak?

      normaal wordt je juist stonder met tabak, zonder tabak zou je in prenciep helderder moete worde "high"
      natuurlijk hangt het ook van het soortje af + methode kweken, (wanneer geoogst)

      Comment


        #4
        Re: Meer stoned met minder tabak?

        Ik denk dat het de hoeveelheid wiet is die het doet en niet de hoeveelheid tabbak als je een knoepert maakt met heel veel wiet tussen en veel tabbak dan word je (volgens mij) eve high/stoned dan als je een pure rold met de zelfde hoeveelheid wiet.

        Maar ik ben natuurlijk ook geen wetenschapper :d misch wel eens leuk om er onderzoek naar te doen

        Comment


          #5
          Re: Meer stoned met minder tabak?

          pure vind ik zoieso een beetje zonde. haal ik liever blunt.. maar ik denk ook dat de hoeveelheid wiet toch wel het verschil maakt..

          ik bedoel ; Het gaat er toch in !

          Maar netzoals gueriallagrower , ik ben geen wetenschapper

          Comment


            #6
            Re: Meer stoned met minder tabak?

            ik denk dat het eerder is hoe zwaarder de tabak hoe meer geneutraliseert je wietje word, dat is toch wat ik aanvfoel, als ik gewone tabak gebruik dan voel ik mijn wietje goed maar gebruik ik zware tabak dan vind ik die veel minder ook al zit in iedere joint evenveel wiet kan het me ook voorstellen natuurlijk
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment

            Bezig...
            X