Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 uur gespaced

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 uur gespaced

    Korting op 420shop
    hallo ik had gister met een vriend 1 blunt met 1,5 g erin gedaan en nog 2 pure joints meet ieder 0,9 g ongeveer maar we voelden eerste half uur niet toen zijn we stad ingegaan en toen begon ik hem te voelen ik heb 4 uur gespaced is dat normaal?

    #2
    Re: 4 uur gespaced

    lekker toch! Enjoint
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: 4 uur gespaced

      Oorspronkelijk geplaatst door hangghh View Post
      hallo ik had gister met een vriend 1 blunt met 1,5 g erin gedaan en nog 2 pure joints meet ieder 0,9 g ongeveer maar we voelden eerste half uur niet toen zijn we stad ingegaan en toen begon ik hem te voelen ik heb 4 uur gespaced is dat normaal?
      Het is niet normaal dat je zo'n onbenullige vraag stelt, tenzij je een postje wil scoren. Geef eens exact aan wat voor toegevoegde waarde een antwoord in welke aard of vorm dan ook een wezenlijke bijdrage levert aan je dilemma.

      Comment


        #4
        Re: 4 uur gespaced

        bij het roken van wiet is wel enige spacerij normaal ja... 4 uur vind ik wel wat enthousiast, en wat me ook opvalt is de "time to space" : dat aanloopje van 'n half uur dat je niks voelde. Bij roken duurt het normaal maar een paar minuten tot je effect gaat merken. Ter illustratie : eet je spacecake dan is de opname in je systeem veel langzamer (30-90 minuten).

        wat ik persoonlijk niet normaal vind is 3.3gram verdelen over 3 jointjes, maar da's denk ik een kwestie van smaak ofzo. Het duurt met die hoeveelheden (en ervan uitgaande dat het goeie wiet of hasj was) veel langer om het spul weer uit je systeem te krijgen, dus vanuit dat opzicht is het niet raar dat je je langdurig in hoger sferen hebt bevonden. Daarbij komt : het was gisteren op veel plekken feest, wellicht dat je naast rokerij nog andere spulletjes hebt genomen (alcohol bijv ?)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: 4 uur gespaced

          Ajajajaj gooi rap je wiet weg, koop een dwangbuis en laat je opnemen

          Comment


            #6
            Re: 4 uur gespaced

            ten eerste vond ik het raar dat ik het pas na llangere tijd ging merken terwilj ik hem normaal meteen merk en ik heb geen alcohol genomen maar kan het zijn dat als je heel veel hebt gegeten je meer tijd nodig hebt om thc op te nemen of het weg te laten gaan want ik had wel echt veel gegeten

            Comment


              #7
              Re: 4 uur gespaced

              Vraag met af wat jij trippen vind? en als ik net een joint op heb en dan bedoel ik een goede joint dan kan ik niet echt ver meer lopen
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: 4 uur gespaced

                De hoeveelheid die je eet is niet echt van invloed op het effect van een joint roken. Althans, niet op de duur dat je dat effect gaat voelen. Het effect kan wel anders aanvoelen, maar het wordt niet gecompenseerd door je vreterij ofzo.

                Ik denk dat het eerder te maken heeft met 1/wat je precies gerookt hebt (soort, kwaliteit), 2/de manier waarop je het gerookt hebt (veel in een jointje wil nog niet zeggen dat je veel naar binnen krijgt, misschien was die stick wel hardstikke scherp en kon je maar kleine pufjes nemen. Of hebben jullie misschien als twee wezenlozen zitten zuigen aan die sticks, waardoor ze knettertje heet werden en de meeste THC allang verbrand was voordat dat uberhaupt je longen in kon komen).
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: 4 uur gespaced

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Vraag met af wat jij trippen vind? en als ik net een joint op heb en dan bedoel ik een goede joint dan kan ik niet echt ver meer lopen

                  Comment


                    #10
                    Re: 4 uur gespaced

                    ik had umm volgens mij power plant en ammesia gemixt 1.5 g ammesia en 1,5 of 2 power plant ofz bedankt voor de info

                    Comment


                      #11
                      Re: 4 uur gespaced

                      right..van alleen amnesia in voor mij acceptabele hoeveelheid (0.3gr in 'n stick) kan ik beter even gaan liggen in een zeer rustige omgeving...

                      maar goed, ieder z'n smaak. Rook je vaak/veel ?
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: 4 uur gespaced

                        meestal 1of 2 x in de week

                        Comment


                          #13
                          Re: 4 uur gespaced

                          dan was het gewoon overkill, ik zou me er verder niet al te druk over maken
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: 4 uur gespaced

                            Spacen? Trippen? van cannabis...? Weet je zeker dat het geen groene mdma2kristallen waren of miss een groen geschilderde paddo? Sorry voor het sarcasme maar ik vind dat je van wiet niet tript het gaat meer om het gevoel eromheen voor mij, net zoals een avond uit eten of een een goed potje muziek of een kop thee met een staafje wierook
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: 4 uur gespaced

                              nou, ik heb anders prima gesprekken gehad met een stoelpoot en 3 kabouters -na het verorberen van een fikse brok 1e klas nepalese-
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X