Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowen onder de afzuiging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blowen onder de afzuiging

    Korting op 420shop
    Omdat het even niet anders kan en ik misschien even een sticky wil roken is mijn vraag.
    Kan ik onder de afzuiging die in de badkamer zit blowen?(rook uitblazen in afzuiging)
    Zonder dat de geur in de kamers hiernaast komen via de afzuiging en anderen het ruiken?(die hebben ook allemaal afzuiging)

    Of misschien iemand een trucje of iets waardoor er zo min mogelijk geur in de kamer komt wat door de afzuiging(buis) heen gaat?
    Last edited by ceBep; 25 June 2012, 22:57. Reden: dubbelposten

    #2

    Comment


      #3
      Re: Blowen onder de afzuiging

      Mmm.. die afzuigingsbuizen staan gewoon altijd aan dus de geur kan dan dus duidelijk niet in andere kamers terechtkomen? dat wil ik alleen nog even weten

      Comment


        #4
        Re: Blowen onder de afzuiging

        Test het eens met wierkoor

        Comment


          #5
          Re: Blowen onder de afzuiging

          HEEEJ, WAT DOE JE DAAR IN BAD KARELTJE ?
          Eeeeeeeehm...aan het mediteren mama.

          Hahaha...rook gewoon ff niet binnen kerel.
          Het is ook aan jezelf te ruiken als je de kamer weer binnenkomt.

          Waarom zo stiekem, we zijn toch allemaal 18+ en volwassen ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Blowen onder de afzuiging

            Eens, leg de mensen maar eens uit dat het hypocriet is om geen wenkbrauwen te fronsen wanneer en alcohol in het spel eens maar wel als het opeens "drugs" heet. Ik ken zoveel mensen die mij al jarenlang kennen voordat ze wisten dat ik blowde, dus ik vraag: "En, ben ik nu anders? ben ik dom? ben ik crimineel? zeg het maar". Mensen hebben dan vaak snel genoeg door dat blowen niet gelijk staat aan wat de meeste mensen denken over "drugs" in het algemeen. Het is vaak onwetendheid wat de verontwaardiging veroorzaakt.

            Comment


              #7
              Re: Blowen onder de afzuiging

              Vertel het ze gewoon, het is veel fijner als je ouders enzo het weten hoor!

              Comment


                #8
                Re: Blowen onder de afzuiging

                koolstoffiltertje voor je afzuiging hangen

                Comment


                  #9
                  Re: Blowen onder de afzuiging

                  Fhone pakken en blowen bij het raam en dan alle rook naar buiten blazen LOL
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Blowen onder de afzuiging

                    ik heb al een paar weken niet meer geblowt ( weiger wietpas, en m'n eigen kweekje duurt nog effe ) maar liep van de week in de stad.
                    komt er een groepje oudere mensen langs en je kon zeer duidelijk ruiken dat die geblowt hadden en dat in de buitenlucht dus denk maar niet dat je in een badkamer geen sporen achterlaat

                    Comment


                      #11
                      Re: Blowen onder de afzuiging

                      Ja maar in die badkamer komt voor de rest niemand. is mijn eigen. en het raam kan niet open, sleutel kwijt.
                      En mijn ouders weten het allang maar ze willen niet dat ik t doe.

                      Maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen?

                      Comment


                        #12
                        Re: Blowen onder de afzuiging

                        Kan ik onder de afzuiging die in de badkamer zit blowen?(rook uitblazen in afzuiging)
                        Zonder dat de geur in de kamers hiernaast komen via de afzuiging en anderen het ruiken?(die hebben ook allemaal afzuiging)

                        Comment


                          #13
                          Re: Blowen onder de afzuiging

                          Ik zou er gewoon is goed over praten met je ouders

                          Comment

                          Bezig...
                          X