Vraagje tulp.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RedEye
    Retired
    • Jun 2012
    • 2

    #1

    Vraagje tulp.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik had onlangs een tulp gedraaid en toen de tulp nog lang niet was opgebrand rookte we al de ''tip''
    die was helemaal verbrand, toen ik hem open maakte zat er nog genoeg in voor een hele j.

    heeft iemand ervaring met tulpen? en weet hoe ik dit kan voorkomen?

    Grtz RedEye
  • LesTaTTiM
    Chronic Stoner
    • Apr 2012
    • 157

    #2
    Re: Vraagje tulp.

    Niet dat ik weet hoe jullie hem gerookt hebben, maar zoiezo de tip niet halverwege inde tulp steken, in mijn tulpen dagen plakte we overlapping af met tape. luchtdicht en je wist waar het einde vande tip was.

    En naar mijn mening genoeg tabak, zorgt voor wat gelijkmatigere verbranding van de tulp.

    Ook is het draaien zonder 'luchtbellen' in je tulp belangrijk, anders ga je zker scheefbranders krijgen. Goed de weed in de vloeitjes proppen.

    Hoop dat dit helpt.

    Comment

    • mister frank
      Retired
      • Nov 2009
      • 785

      #3
      Re: Vraagje tulp.

      persoonlijk heb ik altijd het einde gevuld met enkel tabak zoals in meestal met j ook draai omdat het vaak niet zo lekker meer is
      & bij een tulp mag je dat extra laagje tabak echt wel hebben

      Comment

      Bezig...