Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginner vraagjes

    Korting op 420shop
    Hey mensen,

    Ik ben nieuw op dit forum. Ik zat al een tijdje hier te kijken, maar heb wat vraagjes waar jullie vast antwoord op weten.

    Ik rook sindskort wiet. Ik draai ze dan met lange vloeitjes en alleen wiet erin. In principe blow ik alleen savonds. Wat er dan gebeurd. Nadat ik me halve wietsigaretje heb gerookt word alles helemaal crazy. Ik hoor dan allemaal geluiden achter elkaar in me hoofd, soms voel ik ook soortvan me hartslag, mijn evenwicht gaat een beetje weg maar ook maak ik mijzelf een soortvan bang.

    Ik vraag me af of ik dan high of stoned ben. Ik dacht eigenlijk dat het heel chill zou zijn, maar het voelt alsof ik in een of andere actie film zit. Opzich niet heel erg de ervaring is vet. Vervolgens val ik ook in slaap en ben ik de dag daarna weer normaal. Ik vraag me eigenlijk toch af of het een goede ervaring is of dat ik nog bepaalde gedachtes moet hebben ofso.

    Mijn andere vraag is. Het wiet wil ik eens roken met lichte shag erbij, maar het probleem is dat ik totaal geen kennis heb met wiet en tabak enzo. Ik zou willen weten uit welke merken ik kan kiezen, wat de verschillen zijn, en hoe duur het is.

    #2
    Je moet volgens mij vooral doen waar je je lekker bij voelt...

    De zaken die je beschrijft doen me denken aan m'n eerste blow ervaringen. Typisch is dat je dan veel te veel rookt; je hebt dan nog geen tolerantie opgebouwd en dan kan dat hard aankomen! Ervaren gebruikers die langere tijd stoppen en dan terug blowen kunnen dit ook hebben...

    Als je regelmatig slash langdurig blowt vlakken de effecten wat af: je kan er gewoon beter tegen. Na jarenlang dagelijks blowen is het voor mij ondenkbaar dat ik (enkel door wiet) beleef wat jij beschrijft - helaas...

    Kortom: als je twijfelt, controle verliest of het voelt allemaal niet zo ok, probeer dan eens wat minder of idd gemengd met tabak - puur is niet voor pussys

    Comment


      #3
      Re: beginner vraagjes

      Je bent al wel 18 ? Zou eens wat minder wiet gebruiken dan.
      Welke tabak. (een topic met 220 reacties gemist?)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: beginner vraagjes

        jaman waar is de tyd dat ik ng zo uit haak wa van een boutje tis lijk in actiefilm dat je zit. je kiest dazelf welke tabak roken doet het toch

        Comment


          #5
          Re: beginner vraagjes

          Hmm, die tabak maakt helemaal niets uit in ieder geval. Koop gewoon een goed merk wat je kent, Lucky Strike koop ik meestal. Maar Camel is ook wel fijn (en goedkoper). Voor de rest vind ik het raar dat je zo erg "tript", ik denk vooral dat je jezelf gek maakt. Je moet je niet zo druk maken als je er een rookt. Als je de joint niet vertrouwd, merkt hij dat. Hij zal je een slechte trip geven bij wijze van. Je moet gewoon niet te veel nadenken en vooral vertrouwen dat het chill is en je hersenen even op 0% zetten. Vooral niet te veel druk maken en dan zal het wel goed komen.

          Grr bopi.

          Comment


            #6
            Re: beginner vraagjes

            wss gewoon een kleine bad trip wil je dat dit over gaat drink of eet dan iets zoets, desnoods suikerwater en het zal al snel minder worden

            Comment

            Bezig...
            X