Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowen duizelig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blowen duizelig

    Korting op 420shop
    Ik heb sinds 5 juli niet meer geblowt en toen ik toen blowde, rookte er een paar op een dag.
    Had toen steeds meer nodig van dat spul.

    Alleen heb ik dus nu weer eens een joint gerookt.(naja joint. geklikt met een sigaret)
    En er zat dus echt maar een heel klein beetje wiet in. 0,1 gr misschien ofzo.
    En ik werd na het roken zo duizelig. ik stond op en viel overal tegenaan.
    Precies hetzelfde alsof je heel erg dronken bent alleen dat je nog wel weet wat je doet.

    Had gisteravond ook een jointje gerookt. zat ietsjes meer in ook niet veel.
    maar heb hem met de helft uitgemaakt(omdat ik me overal aan moest vast houden omdat ik anders viel) en ik viel serieus tegen alle muren aan enzo.
    Gooide perongeluk een beker water over de tafel heen. had echt geen goede coordinatie meer en alles draaide leek wel.

    Hoe kan dit? want toen ik nog dagelijks blowde had ik dit nooit. ja weleens een beetje scheef lopen maar niet dat ik steeds zowat val en overal etegen aan bots.

    OOhja en slik sinds kort weer paar medicijnen; valium 4 x per dag en 150 mg seroquel.
    Heb daarvoor laren lang ook veel pillen geslikt.
    Heeft dit misschien er iets mee te maken?
    Last edited by mlissathing; 1 August 2012, 18:27.

    #2
    Re: Blowen duizelig

    Meer valium!!!

    Comment


      #3
      Re: Blowen duizelig

      blowen terwijl je valium inneemt, dat resultaat kan je toch zelf raden
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Blowen duizelig

          Alles in je lichaam verteld je om zeker niet door te gaan met blowen
          Medicijnen in combi met cannabis is niet slim.

          Ja dat duizelig worden komt door dat je die medicijnen combineert met cannabis en om dat je al lang niks meer gerookt hebt

          Gr bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Blowen duizelig

            @ Bellodonna

            Toen ik nog dagelijkse blowde had ik meer medcijnen waaronder seroquel(ongeveer 2,5 x meer) en nog 2 andere dingen.
            Alleen toen had ik daar niet zo'n last van dat het net leek alssof ik dronken was.

            Ik heb gwn iets nodig om me beter te voelen.
            Is er geen medicatie waardoor je ongeveer hetzelfde effect krijgt als je hebt geblowt.
            Dat je, je wat blijer en prettiger en rustiger gaat voelen.
            Want ik kan het zo ff niet vinden op internet.

            Comment


              #7
              Re: Blowen duizelig

              Ik heb hetzelfde probleem met de medicatie tegen adhd , als ik niet rook ben ik zo 1 of 2 nachten wakker . Maar zodra er een combi is van medi en een joint dan ben ik ook zo duizelig als de pest . Heb alle pillen in de hoek gegooid en rook alleen nog maar . De zoveel verschillende medicatie de 1 maakt je down en de ander weer up , doe mij maar lekker stoned in t midden . Succes op je zoektocht

              Comment


                #8
                Re: Blowen duizelig

                Probeer eens andere wiet, eigen kweek.
                Als je wiet van de coffeeshop gebruikt weet je niet wat je rookt, het heeft geen constante kwaliteit en je weet niet wat er in zit.
                Misschien zit je wel wat restjes Vertimec of ander bestrijdingsmiddel of voeding te roken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Blowen duizelig

                  De vraag is denk ik niet of en wat je rookt, maar waarom, en waarom naast medicijngebruik. En andersom is het ook interessant : waarom gebruik je die medicijnen ? Als het erom gaat "blijer, prettiger en rustiger" te zijn vind ik niet dat je op 2 paarden moet wennen door valium en wiet te combineren. Ofwel de " normale" medicatie zoals de arts je die heeft voorgeschreven, ofwel wiet. Als er geen harde medische noodzaak bestaat om valium of andere "officiele" medicatie te slikken (check dit met je arts!) denk daar dan nog eens goed over na en stop er eventueel gewoon mee. Idem met blowen > als het je niks goed brengt doe het dan gewoon niet.

                  Er bestaat geen vervanging of wonderpil voor een blije, rustige gezonde geest. Uitsluitend slikken van medicijnen maskeert de onderliggende reden waarom het blijkbaar een puinhoop in het koppie is, en zou dus als lange termijnoplossing niet de voorkeur meten hebben. Pak die onderliggende reden aan en er is helemaal geen medicatie nodig. Succes/sterkte
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Blowen duizelig

                    Eigenkweek gaat een beetje moeilijk want woon nog bij mijn ouders.
                    Ga zo weer een jointje roken.
                    Ben alleen bang dat ik weer dat 'dronken' gevoel krijg en mijn ouders er straks nog wat van merken als ik weer ga vallen en dan binnenkomen en het ruiken(ookal weette ze dat ik het doe, maar willen ze niet en al helemaal niet binnen).

                    Heb vandaag toch maar 2 x valium 10 mg(ipv 4 keer) gehad en 25 mg seroquel ipv 150 mg.
                    Misschien na elk heisje rustig kijken wat er gebeurd want wil me gewoon wel chill voelen.
                    Zou het helpen als ik wat zure matjes of snoepjes tegelijkertijd eet en/of wat cola drink?

                    Comment


                      #11
                      Re: Blowen duizelig

                      Zo, ik heb er misschien 0,15 gr(weet niet of ik t goed heb, ben superslecht in schatten ) in gedaan ofzo.
                      Hopelijk ga ik me nu wel chillend voelen en me niet weer 'dronken' voelen.

                      Misschien(alst lukt en als ik zin heb typ ik na het roken nog wel wat op dit topic)

                      Comment


                        #12
                        Echt waar,....... Valium 150gr 4 x per dag en dan na het blowen duiZelig zijn,...gek zeg, i wonder.......

                        Mg,. Sorry, verdomde valium ook altijd

                        Steek anders je valiumpje eens aan ipv je blow,. Misschien helpt dat
                        Last edited by ceBep; 8 September 2012, 19:55. Reden: multiposten

                        Comment


                          #13
                          Re: Blowen duizelig

                          Denk eerder dat het klote met jou medicijnen jou duizelig maakt.
                          je kan namelijk niet zomaar stoppen met dit soort medicijnen of de dossis veranderen je lichaam bouw een bloed spiegel op
                          Van die medicijnen.
                          Dat dronken gevoeld is wel en beetje stoned zijn het dwing jou om rustig aan te gaan doen en te ontspannen laat het eens over je heen komen
                          Ga lekker zitten of liggen als je jointje hebt gerookt
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Blowen duizelig

                            Ik heb de valium of welk ander medicijn dan ook er niet in gedaan.
                            Wel een keer valium gerookt en gesnoven, geen effect. Maar probeer toch vanalles.
                            Is gwn gekheid in me kop

                            Edit: ben nu weer helemaal gewend aan blowen. heb weer veel meer nodig om stoned te worden en blijf minder lang stoned stomme gewenning ook altijd..

                            Comment

                            Bezig...
                            X