Wiet is te fijn voor bong, valt in reservoir

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hasjbaal
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2012
    • 52

    #16
    Re: Wiet is te fijn voor bong, valt in reservoir

    Als je echt niet ken wachten heb je in je kraan misschien ook wel een gaasje zitten tenminste bij mij zaten ze er in

    Comment

    • snoetjes
      Retired
      • Aug 2011
      • 8

      #17
      Lol. Gaasje uit de kraan jatten. Nee zo desperate ben ik dan ook weer niet . Ik loop vandaag denk ik gewoon even langs de sjamaan. Verder heb ik ook nog in de albert heijn staalwol gevonden. Maar die is heel grof (2mm breed ofzo). Denk dat dat weer te is.

      Comment

      • Ventje
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 960

        #18
        Re: Wiet is te fijn voor bong, valt in reservoir

        Druk je pipescreen niet te hard aan , gewoon ligt met je pink naar binnen drukken zodat je een lichte holling/bolling krijgt maar niet doordrukken tot het gaatje want dan brand hij beter

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment

        • snoetjes
          Retired
          • Aug 2011
          • 8

          #19
          Oke zal ik aan denken. 5 gaasjes bij de sjamaan waren 50 cent. Maar had ook een puur pijpje gekocht van 5 euro, en kreeg ze toen gratis. Leuke service

          Comment

          Bezig...