Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik kan steeds beter tegen wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

    aan een postduif vergrijpen...da's serieus oprekken.... zeg pinkie, jij kan zeker keigoed vingeren of nie ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

      steeds beter tegen wiet... kom het steeds vaker tegen... ik smoke zelf al 3 jaar elke dag, en dat is dan ik sta op met een joint en ga slapen met een joint. Ik tel ze niet, maar ik ga uit van zo'n 15-30 op een dag. Ik word al een jaar niet meer stoned... Maar voor mij is blowen meer een levensstijl dan stoned worden met vrienden. Is ook leuk, maar ik vind het prima zo. Lekker wietje roken, relaxen. Als je trouwens nog echt stoned wil worden moet je gewoon ff een puur bluntje draaien met 3 soorten haze ofzo Krijgt mij ook nog plat haha.

      Maar inderdaad is een tijdje stoppen een veel beter idee

      Comment


        #18
        Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

        Je werkt kennelijk niet, want geen enkele werkgever vindt het acceptabel dat een werknemer een keer of 2 per uur een rookpauze voor een joint neemt. Iemand, die tot wel 30 joints per dag rookt vind ik niet stoer, maar een zielepoot. En met deze woorden ben je geloofd en geprezen.

        Comment


          #19
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #20
            Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

            ik stop meestal even als ik net aan de verkeerde kant heb geprobeerd te teugen ...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

              hmmm, beetje dezelfde 'levenswijze' als arnolduzzz alleen ben ik al minstens vijf jaar afgestapt van heftig spul uit de sjop.
              te zwaar en te veel maakt je paranoia (correctie: maakt mij paranoia, ik weet niet in hoeverre dat geldt voor anderen)
              hoe meer tabak ik gebruik, hoe meer stoned .. wil ik ff gaan haaien dumdum rol ik em wat meer puur.
              en vooralleer extreme er een vraag over heeft: neen en ik vind het goed zo ^^,
              mijn voorbije eigen buiten kweken zorgden voor me, ik zorgde dat ik ieder jaar zolang mogelijk met mijn goedje rondkwam. ieder jaar had ik wel een 'rustpauze' dus dat helpt ook al een stuk om afhankelijkheid binnen de perken te houden. het jaar '11 heeft deze pauze niet gehad en dat is me deze keer zeker niet slecht bekomen. ik denk dat het er op aan komt comfort roker te zijn en niet roken uit sociaal overwicht of noodzaak. als het roken je enige geestelijke bezighouding is (wanneer kan ik de volgende etc) zou je best ff stoppeh. dat hoeft je overigens niet te weerhouden van het kweken zelf. marie jane heeft een lange houdbaarheiddatum.
              blauwze !

              Comment


                #22
                Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                @en vooralleer extreme er een vraag over heeft: neen en ik vind het goed zo ^^,
                Jij kunt je je er kennelijk in vinden, dat een bouwvakker, stratenmaker of wie dan ook die wel participeert in het arbeidsproces, ongeveer de helft van zijn inkomen moet afstaan en vroeg uit de veren moet om lieden die "het wel goed zo vinden" te onderhouden. Voor lieden zoals jij moeten er werkkampen komen. waarbij de ene groep putten moet graven de de andere groep ze dicht moet gooien. "Zuinigheid en vlijt bouwen huizen als kastelen, luiigheid en vuiligheid geven luizen als kamelen". Mensen zoals jij vind ik weerzinwekkende parasieten.
                Last edited by Xtreme; 28 November 2012, 10:57.

                Comment


                  #23
                  Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                  Tijdje stoppen is natuurlijk het beste. Maar je kunt ook verschillende soorten wiet roken. Ieder soortje heeft zijn eigen effect en hoef je niet steeds meer te roken om nog stoned te worden

                  Comment


                    #24
                    Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    @en vooralleer extreme er een vraag over heeft: neen en ik vind het goed zo ^^,
                    Jij kunt je je er kennelijk in vinden, dat een bouwvakker, rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber "het wel goed zo vinden" rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber werkkampen rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber rabarber "Zuinigheid en vlijt bouwen huizen als kastelen, luiigheid en vuiligheid geven luizen als kamelen". Mensen zoals jij vind ik weerzinwekkende parasieten.
                    en dat maak je op nadat je me enkel 'en dat vind ik goed zo' hebt zien noteren ..
                    zal ik je er op wijzen dat ik net zoals elke 'goede' huismoeder mijn kinderen grootbreng, voed, naar school breng, thuis ben als ze me nodig hebben, de afwas, de plas en de was doe, ik ben alleen geen huisvrouw maar een huis man .. verder heb ik nog mijn tuin die ik naar best vermogen onderhoud alwaar ik lekkere groentjes zelf kweek dus niet moet kopen (..), mijn huis om te onderhouden, mijn katten verzorgen, mijn hond leeft ook nog steeds (wat dit ermee te maken had geen idee maar ik ben nu eenmaal beginnen opnoemen, u deal with it, om dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik fysisch niet als de gemiddelde werkkampkracht kan dienen.. nee ook die werkkampers zijn geen vergelijk.. ik zit er al meer dan 20 jaar mee.. het gaat heus niet weg en ik doe al i can when i can. en laat ik dat nu eens zelf bepalen wanneer ik kan en wanneer niet .. wie gaat me tegenhouden ? anywho .. ik wist al dat je droog uit de hoek kon komen, vaak raak maar hier laat je eggg wel het achterste van je tong zien.

                    ik neem er desondanks geen aanstoot aan, er zijn altijd die harders die harder zijn dan hard en die moeten er ook zijn blauwze.

                    Comment


                      #25
                      Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                      Een niet erg wisselend menu, nietwaar? Elke dag rabarber. Welnu, ik zal me toch de moeite getroosten om in te gaan op je argumenten. Ook wij hebben kinderen opgevoed. Mijn vrouw deed dat overdag en ging daarna avonddiensten draaien in het ziekenhuis. In de avond nam ik de honneurs dus waar. En onze kinderen zijn nog goed terecht gekomen ook: onze 31 jarige dochter is registeraccountant en onze 28 jarige zoon is ingenieur. Beiden zijn zelfstandig ondernemer en sukkelen niet aan zorgtoeslag, huurtoeslag of wat dan ook te verkrijgen is uit de uitkeringsruif. Terzijde: als je de Engelse taal niet beheerst, kun je je beter beperken tot het Nederlands.
                      Last edited by Xtreme; 29 November 2012, 13:26.

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                          Waar gaat het over jongens ????????
                          Schei toch is uit met dat gezeik

                          Ajo
                          Ventje
                          Living in Second live for real

                          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                          Comment


                            #28
                            Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                            Prachtig woordenspel manne, houd moed en gaat voort eh!

                            Comment


                              #29
                              Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                              tranen in mn ogen gewoon, wat een feest weer !

                              Gaat voortvarend verder in dees queeste
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                #30
                                Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                                nah een simpele verontschuldiging van mijn kant uit zal moeten volstaan.
                                verder heb ik geen probleem met wat me is gezegd.
                                nu terug on-topic .. het ging dus

                                shit waar ging het nu ook weer over .. oh jah mss blauw ik wel tuhveel?

                                Comment

                                Bezig...
                                X