Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede apparaatje voor het draaien van joints?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goede apparaatje voor het draaien van joints?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik kan zelf niet draaien en haal meestal voorgedraaid spul. Zijn er apparaatjes waarmee je een goede joint kunt draaien, of zijn die apparaatjes rommel?

    #2
    Re: Goede apparaatje voor het draaien van joints?

    der zijn meerdere manieren voor non-rollers om toch van hun joint te kunnen genieten

    voorgedraaide lege cones, van boven duw je gewoon met een pen ofzo verder ( NIET TE STRAK! )

    als dat niet je ding is deze joint roller misschien wat?

    liefste gebruik ik een bong

    vind ik lekkerder, en anders heb ik m'n budbomb bij me maar dat vind ik niet iets voor thuis


    p.s. zo moeilijk is rollen niet anders
    http://www.jointjedraaien.nl/jointdr...tje_rollen.php heeft best goede tips, en als je t te moeilijk vind om meteen een lange vloei te gebruiken kun je nog altijd een normaal pakje kopen en eens proberen met aleen shag, is een stuk eenvoudiger

    suc6

    Comment


      #3
      Re: Goede apparaatje voor het draaien van joints?

      Gewoon blijven proberen met dat rollen, het zijn vaak de lelijkste mormels waar je het meest stoned van wordt!

      Comment


        #4
        Re: Goede apparaatje voor het draaien van joints?

        Die cones en die futurola roller ga ik maar eens proberen. Mocht dat toch niet bevallen, dan ga ik doen wat Ganjax zegt. Eerste de easyway proberen...

        Comment


          #5
          Re: Goede apparaatje voor het draaien van joints?

          de easy en goedkoopste manier zal toch zijn een klein pakje vloeitjes kopen en daarmee rollen

          En je kunt de moeilijkheids graad zo hoog maken als je zelf wilt

          http://www.jointjedraaien.nl/jointdr...iple_joint.php

          Comment


            #6
            Re: Goede apparaatje voor het draaien van joints?

            Misschien is hij fysiek niet in staat om te draaien he..

            Met die cones is easy, de vrouwtjes hier in de coffeeshop staan die de hele dag te vullen terwijl ze tegelijkertijd de voorgaande avond en nacht belevenissen doornemen en televisieprogramma's bespreken en thee slurpen. 't Is net een kippenhok.

            Dan moet het jou ook wel lukken toch ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Goede apparaatje voor het draaien van joints?

              http://www.youtube.com/watch?v=LsjEbpt39sk

              als deze gast het lukt met 1 hand te rollen zal t toch niet zo moeilijk zijn of zoals je eigen quote

              Comment


                #8
                Re: Goede apparaatje voor het draaien van joints?

                Jakes, je hebt mij overtuigd. Ik ga maar eerst oefenen met draaien en als dat echt niet lukt, dan de cones en futurola bestellen. Mijn oma draaide shag met 1 hand, dus als zij dat kon dan moet ik het met twee handen wel kunnen leren.

                QnQ ook nog bedankt!

                Comment

                Bezig...
                X