Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia

    Korting op 420shop
    Ik heb afgelopen nacht met ene maat amnesia gesmoked:

    -als ik stond voelde ik mij uit ballans
    -als ik mijn ogen sloot zag ik dingen die in mij opkwamen bijv: ik dacht aan een televisie dan zag ik 3 televisies met armen, benen, gezicht enz. vrolijk dansen
    -ik vergat alles

    kunnen deze effecten kloppen
    alvast bedankt alle smokers!

    #2
    Re: Amnesia

    Nee
    Je hebt een marijuanajiolos pexenctyhazes
    Bij lang gebruik kan gevolgen brengen tot invalide of dood.

    Comment


      #3
      Re: Amnesia

      kieken
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: Amnesia

        Ik heb je topic naar de 'het roken van wiet'-sectie verplaatst, daar hoort hij namelijk.

        Gelieve fatsoenlijke antwoorden te geven, en niet dergelijke berichten als Zenne hiervoor deed. Ik kan begrijpen dat iemand zich zorgen over zijn / haar wietgebruik maakt bij dergelijke verschijnselen.

        @ Espen: als ik dat zo hoor was je gewoon erg stoned/high. Mocht je het als ongemakkelijk ervaren hebben, dan heb je waarschijnlijk gewoon iets te veel binnen gekregen. (Wat je in dat geval kunt/moet doen, is zorgen dat je veel suikers binnenkrijgt. Bijvoorbeeld het drinken van cola / een energiedrankje als AA en daarbij wat snoep eten oid). De amnesia hier in de regio is ook erg sterk, dus daar moet je minder van hebben dan een wat lichter soortje.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Amnesia

          amsesia is sterk ja, datj voeld datj uit balans bent klopt met deze wiet als j hem goed vult.

          amnesia is geheugenverlies datj meteen alles vergat is een beetje vaag maar sluit jou ervaring niet uit, als j dat ervaard hebj teveel op, just like weedy, genoeg suiker bevattende dingen eten n drinken, dat verlaagd het gevoel een beetje.

          ik ben 36 en rook vanaf mijn 14de, en zelfs ik reageer op deze soort geheel hetzelfde maar ik geniet daarvan, neem eens wat polm n kijk hoe j op bepaalde soorten reageerd want elke soort is echt anders

          Comment


            #6
            Re: Amnesia

            Wat een heerlijke beschrijving van een lekkere amnees joint ! Heb zelf ook nog steeds wel is 2 bakken koffie ingeschonken staan en dan weer een leeg koppie pakken van wat ging ik ook alweer doen Als het niet zo best bevallen is zo knetter stoned zou ik ook inderdaad een wat minder sterk soortje proberen een volgende keer

            Comment


              #7
              Re: Amnesia

              gewoon 4 puure doen in tuinhuis kacheltje aan een chernobyl diaries kijken
              you gonna be alright mate, but watch out for the wolves!!!!!!!

              Comment

              Bezig...
              X