Hoe roken jullie?
Collapse
X
-
Re: Hoe roken jullie?
Altijd een normale joint met tip
Afgelopen weekend een blunt met watermeloensmaak gehad
IMG-20130121-WA0005.jpgComment
-
Re: Hoe roken jullie?
Ik vind eigenlijk wiet niet zo lekker, ik rook liever hasj maar het effect van wiet vind ik weer lekkerder dan dat van hasj. Daarom rook ik tegenwoordig wiet met greengo tabaksvervanger want dan ruik ik mn wiet niet zo.
Misschien een goede tip voor mensen die wiet ook vinden stinken.Comment
-
Re: Hoe roken jullie?
bijna altijd joints en soms gebruik ik m'n bong of gewone glazen pijp ook wel eens
Comment




Comment