Hoe roken jullie?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BeastMode
    Retired
    • Jan 2013
    • 27

    #31
    Re: Hoe roken jullie?

    Oorspronkelijk geplaatst door HashiZall
    De goeie Blunt word hier ook gesmaakt!! Stogies for life

    grtz
    Met wat voor sigaar rol jij je blunts?
    ?
    Last edited by BeastMode; 24 January 2013, 21:02. Reden: Double post

    Comment

    • Ganjapeet
      Expert Stoner
      Member
      • Dec 2012
      • 97

      #32
      Re: Hoe roken jullie?

      Veel wiet met een beetje pueblo (tabak zonder additieven) en ongebleekte organische vloeitjes van raw.

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #33
        Hoe roken jullie?

        Met een Da Vinci

        Comment

        • ROEG
          Wicked Stoner
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 201

          #34
          Re: Hoe roken jullie?

          Altijd een normale joint met tip

          Afgelopen weekend een blunt met watermeloensmaak gehad


          IMG-20130121-WA0005.jpg

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #35
            Re: Hoe roken jullie?

            ik rook net alsof effe in m,n mond dan uitblazen en hoesten netalsof het hele goeie shit is dat zeg ik dan ook altijd want das stoer eh

            Comment

            • Bearentsburger
              Banned
              • Jan 2013
              • 14

              #36
              Re: Hoe roken jullie?

              Ik vind eigenlijk wiet niet zo lekker, ik rook liever hasj maar het effect van wiet vind ik weer lekkerder dan dat van hasj. Daarom rook ik tegenwoordig wiet met greengo tabaksvervanger want dan ruik ik mn wiet niet zo.

              Misschien een goede tip voor mensen die wiet ook vinden stinken.

              Comment

              • colori
                Gandhi Ganjamaster
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 473

                #37
                Re: Hoe roken jullie?

                bijna altijd joints en soms gebruik ik m'n bong of gewone glazen pijp ook wel eens
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                Comment

                • Rasta393
                  Stoner
                  Member
                  • Jan 2013
                  • 21

                  #38
                  Re: Hoe roken jullie?

                  Gewoon gerold

                  Comment

                  Bezig...