Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe er mee omgaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: hoe er mee omgaan

    dat stiekem is volgens mij juist DE drijfveer voor velen Heribei
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: hoe er mee omgaan

      Vrij standaard bekende verhalen.
      Mijn mening; ze groeien er door de tijd vanzelf overheen.
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #18
        Re: hoe er mee omgaan

        Met eerlijk zijn maak je jezelf niet altijd populair,maar eerlijk duurt wel het langst.
        Dan kunnen ze je in elk geval niet verwijten dat je oneerlijk bent.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment


          #19
          Re: hoe er mee omgaan

          Hoe er mee omgaan??
          Trots en respectloos schept de meeste duidelijkheid eh..

          Comment


            #20
            Re: hoe er mee omgaan

            Zoals eerder gezegd, goede cijfers laten de vooroordelen vervagen.
            Als je met je joint in je hoofd geen goeie cijfers meer kunt halen, zou je misschien beter eerst even die diploma's halen ?
            Gebruik van alcohol en softdrugs vind ik niet zo'n strak plan als je nog met je studie bezig bent, maar dan heb jij weer het geluk dat ik je vader niet ben.

            Hier op het forum druipen de spellingfouten soms van je scherm, dus of het nou vooroordelen of feiten zijn .. ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: hoe er mee omgaan

              Wees gewoon eerlijk tegen over je ouders.
              Ik heb ze toen ik begon gelijk verteld dat ik af en toe een sticky rookde en ook gelijk verteld dat ik het onder controle heb.
              ze voelden zig er goed bij dat ik eerlijk ben geweest en ik zelf heb durven vertellen dat ik weet hoe ik er mee om moet gaan.
              eerlijk zijn lijkt me tog beter dan dat je op een dag met wat vrienden bent en je moeder komt binnestormen met een zakje wiet, dat lijkt me pas AKWARD.

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: hoe er mee omgaan

                  Je moet hem gewoon uitleggen dat het vroeger veel minder sterk was, maar dat het tegenwoordig zo opgefokt en heftig is geworden dat je er maar een heel klein beetje van hoeft te gebruiken.
                  Dat moet m wel geruststellen..

                  Comment


                    #24
                    Re: hoe er mee omgaan

                    hihi -straks scheldt hij je nog uit voor wietspuiter

                    de verpakking van de boodschap is wat rottig, maar hij bedoeld het vast goed, in de zin van een gewaarschuwd man telt voor twee. Dat gezegd hebbende : jij heb nu geleerd dat erover willen praten wel van twee kanten moet komen, en anders best onbesproken en uit het zicht blijft
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: hoe er mee omgaan

                      Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
                      Je moet hem gewoon uitleggen dat het vroeger veel minder sterk was, maar dat het tegenwoordig zo opgefokt en heftig is geworden dat je er maar een heel klein beetje van hoeft te gebruiken.
                      Dat moet m wel geruststellen..
                      niet verkeerd bedoeld maar is dit een serieuze reactie? haaha want bedoel je minder gram per joint of minder aantal keren een joint op hoef te steken;P
                      verder bedankt voor de reacties, verder had ik eigenlijk al wel gedacht dat hij zo zou reageren aangezien hij soms toch al zon heethoofd is.

                      uit de schrik heb ik hem verteld dat ik het alleen maar eens geprobeerd heb maar als hij er achter komt dat ik het af en toe nog wel eens doe heb ik een probleem denk.. en ja er gewoon over praten zal ook wel moeilijk gaan gezien zijn reactie van vandaag

                      Comment


                        #26
                        Re: hoe er mee omgaan

                        Als je wel zo stoer wil zijn om te blowen dan moet je ook daar de consequenties van dragen en eerlijk tegen je ouder zijn .

                        Gr Bella
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...
                        X