Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joint gevonden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Joint gevonden



    Zoiets??

    Comment


      #17
      Re: Joint gevonden

      Verrekt, ik dacht iets origineels aan te dragen. Ik kende die ballade niet, getuige mijn afwijkende tekst.

      Comment


        #18
        Re: Joint gevonden

        Zuiderzeeballade rocks gewoon eh!

        Er is altijd ruimte voor verbetering mn beste.

        Comment


          #19
          Re: Joint gevonden

          Wiet en hasj varianten op de melodie van de Zuiderzeebalade zongen we al 40 jaar geleden in soos Uh-Hu in Goes. Je moest twee trappen op in het oude Schuttershof om op de zolderverdieping te komen, alwaar de soos was. Rechercheur Bal kwam daar regelmatig op de klep vallen. Ooit hebben we daar een gietijzeren WC-spoelbak boven de toegangsdeur op scherp gezet, met de bedoeling dat hij een plens water op zijn kop kreeg. Ik weet nu nog zelfs het merk van de spoelbak: Kaklu. Echter, ook de bak viel op zijn kneiter, wat hem niet vrolijk stemde.

          Comment


            #20
            Re: Joint gevonden

            Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
            straks worden ze nog boos, omdat je hun zuurgespaarde joint van 15jaar oud hebt opgerookt, de symbolique van het onthouden van de joint verbroken, ouders aan de spuit , slik, kontje achteruit
            laat em toch liggen, die heeft wrs meer psychologische waarde dan jij die er 1 uurtje high van wordt...?
            als ik hem niet had bijgehouden hadden ze hem waarschijnlijk toch weggegooid, (ze wisten niet eens meer dat ze hem nog hadden)

            Comment


              #21
              Re: Joint gevonden

              Al met al een kuttopic, zonder toegevoegde waarde. Vandaar de trivialiteiten van Flier en mij. Ergens moet je immers een poging doen om iets leesbaar te houden. Wellicht dat onze varianten op de Zuiderzeebalade sommigen een glimlach ontlokken.

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Joint gevonden

                  ik heb overlaatst hier in het huis van mijn ouders een joint in de kast gevonden,
                  toen ik mijn ouders hierover aansprak, waren ze eerlijk tegen mij en vertelden ze me dat het een joint was.

                  Comment


                    #24
                    Re: Joint gevonden

                    Rol zelf een vette joint en leg hem er naast,benieuwd naar hun reactie als er plots twee liggen.
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment


                      #25
                      Re: Joint gevonden

                      Ik denk ook dat ik hem gewoon ga oproken met vrienden hoor

                      Comment


                        #26
                        Re: Joint gevonden

                        Ik zou er niet blij mee zijn als ze zomaar mn spullen meenemen of oproken.Wil je zo aan je ouders vertellen dat je blowed?Zo van hij is weg hoe kan dat nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        Leg dat ding toch terug in de kast man en koop voor 3.50 een gedraaid jointje.Denk dat het beter zal smaken als een joint van 10 tot 15 jaar.
                        Dadelijk heeft dat jointje emotionele waarden en dan?Wie laat er nu een joint zo lang in de kast liggen?Ik denk dat er echt wel een verhaal achter zit.
                        Maarja tis jou keuze!!!!Hoop als je het jointje oprookt dat je er geen spijt van gaat krijgen en niet ziek word.

                        Gr Goud

                        Comment


                          #27
                          Re: Joint gevonden

                          Oorspronkelijk geplaatst door Goudeerlijk View Post
                          Ik zou er niet blij mee zijn als ze zomaar mn spullen meenemen of oproken.Wil je zo aan je ouders vertellen dat je blowed?Zo van hij is weg hoe kan dat nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          Leg dat ding toch terug in de kast man en koop voor 3.50 een gedraaid jointje.Denk dat het beter zal smaken als een joint van 10 tot 15 jaar.
                          Dadelijk heeft dat jointje emotionele waarden en dan?Wie laat er nu een joint zo lang in de kast liggen?Ik denk dat er echt wel een verhaal achter zit.
                          Maarja tis jou keuze!!!!Hoop als je het jointje oprookt dat je er geen spijt van gaat krijgen en niet ziek word.



                          Gr Goud
                          Toen ik hem gevonden had, zeiden ze: "gooi die maar weg" dus ik dacht, die kan ik beter bijhouden
                          en daarom vroeg ik me af of hij nog te roken is en of ik er niet heel ziek van ga worden af zo ;p

                          Comment


                            #28
                            Re: Joint gevonden

                            Waarschijnlijk volgt er een langzame dood met een incubatieperiode van een jaartje of 60 als je netjes je licht aan doet snachts op de fiets..

                            Enjoy!

                            Comment


                              #29
                              Re: Joint gevonden

                              Allija laat em smaken dan maar eh
                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Re: Joint gevonden

                                Right, en je denkt dat zoiets nog lekker te roken is ook ?
                                Ik wil je die illusie niet onthouden, dus probeer het, dan ben je meteen genezen.
                                Een jointje van 10-15 jaar oud voelt als een roestig scheermes in je keel.

                                Ik zou een lekkere verse halen, da's echt andere koek.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X