Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smaaktest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smaaktest

    Korting op 420shop
    De grote smaaktest

    Er bestaan vloeitjes speciaal gemaakt om er pure wiet mee te roken. Deze vloeitjes zijn iets groter dan de kleine shag-vloeitjes en niet zo groot als de bekende zeer grote vloei. Mijn favoriete merk is Smoking. De verpakking is mooi (vooral als je hem heel laat). Het zijn rijstvloeitjes (lekker dun), met een plakrandje (lekker makkelijk). Gebruik 1 vloeitje.
    Kruimel enkele topjes zo fijn dat er gaan grove stukjes of takjes meer in zitten. Rol een pure joint, zonder tabak of filter. Tabak is giftig, verslavend en smaakbedervend, terwijl een filter een kartonnen smaak geeft. Zuig eerst enkele malen krachtig aan je jointje zonder haar aan te steken. Als alles goed is gegaan zul je een frisse mintachtige smaak proeven. De echte smaak van Sinsemilla! Rook nooit samen met tabak; tabak is een downer, terwijl Sinsemilla een upper is. Mocht je denken dat een pure joint te sterk voor je is, rol dan een heel dunne joint, maar zo slim ben je wel?!

    Grtz

    #2
    Re: Smaaktest

    Kheb gehoord van andere mensen dat nen pure niet altijd zo goe is en hij dooft heel snel of heel de tijd .

    als mijne kweek een succes is probeer ik het wel eens .

    Comment


      #3
      Re: Smaaktest

      haha jah dan hebbe toch genoeg

      Comment


        #4
        Re: Smaaktest

        Als je een pure wilt, zorg gewoon dat er een SUPERDUN laagje tabak ligt...

        Comment


          #5
          Re: Smaaktest

          bericht aangepast
          Last edited by Jointjedraaien; 25 March 2009, 23:13.

          Comment


            #6
            Re: Smaaktest

            Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
            Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn
            Als je een pure wilt, zorg gewoon dat er een SUPERDUN laagje tabak ligt...
            je doet er gwn zo weinig tabak in dat het als het ware puur is. Die tabak is gewoon om te zorgen dat hij niet flasht of dooft...

            Comment


              #7
              Re: Smaaktest

              Puur = zonder tabak.
              Dus ookal doe je er een SUPERDUN laagje in, dan is het geen pure joint meer.

              Mijn 1ste joint was puur en ik moet zeggen het is percies of je keel in brand staat .
              Maar na 3 trekken was ik wel al weg .

              Oh btw bij ons brande die goed, ik had de joint in een leeg balpen huls gestoken zodat het niet zo warm was aan de lippen. Maar na wat lezen leek dat niet zo gezond te zijn omdat je deel plastic mee in ademt ofzoiets?

              peace

              Comment


                #8
                Re: Smaaktest

                Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                De grote smaaktest

                Er bestaan vloeitjes speciaal gemaakt om er pure wiet mee te roken. Deze vloeitjes zijn iets groter dan de kleine shag-vloeitjes en niet zo groot als de bekende zeer grote vloei. Mijn favoriete merk is Smoking. De verpakking is mooi (vooral als je hem heel laat). Het zijn rijstvloeitjes (lekker dun), met een plakrandje (lekker makkelijk). Gebruik 1 vloeitje.
                Kruimel enkele topjes zo fijn dat er gaan grove stukjes of takjes meer in zitten. Rol een pure joint, zonder tabak of filter. Tabak is giftig, verslavend en smaakbedervend, terwijl een filter een kartonnen smaak geeft. Zuig eerst enkele malen krachtig aan je jointje zonder haar aan te steken. Als alles goed is gegaan zul je een frisse mintachtige smaak proeven. De echte smaak van Sinsemilla! Rook nooit samen met tabak; tabak is een downer, terwijl Sinsemilla een upper is. Mocht je denken dat een pure joint te sterk voor je is, rol dan een heel dunne joint, maar zo slim ben je wel?!

                Grtz
                daar ben ik het zkr niet mee eens
                je hebt wel gelijk maar als je puur rookt wordt je high
                maar als je het met tabac doet wordt je stoned
                ieder zo zijn ding

                Comment


                  #9
                  Re: Smaaktest

                  bericht aangepast
                  Last edited by Jointjedraaien; 25 March 2009, 23:10.

                  Comment


                    #10
                    Re: Smaaktest

                    Desondanks alles rook ik mijn joints toch ook liever gejoined.
                    Amper bongs en pijpjes hier...

                    Ook een extra info aan niet rokers dat blowen:
                    herinner jezelf eraan dat je door deze coctail verslaafd kunt worden aan nicotine.
                    En dat het een vals gevoel geeft dat je verslaafd bent aan cannabis, terwijl het de nicotine is die je roept.

                    Maar die tabak zal je idd niet meer stoned maken, ik vind het wel een extra smaakgever.
                    (maar ik ben roker he )

                    Comment


                      #11
                      Re: Smaaktest

                      de SIMPELSTE (daarom heet ik ook simple) methode om puur te roken is uit een pijpje. Dat moet je wel regelmatig poetsen, zoniet gaat het heel gauw goor smaken.

                      Comment


                        #12
                        Re: Smaaktest

                        Ik vind het na een keer al niet lekker mee smaken, en die pijpjes gaan altijd zo stinken. Het is maar net wat je fijner vind... Ik vind het draaien van een joint nog steeds leuk
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Smaaktest

                          Heb ook zo een puur pijpje en vind het eigenlijk ook niet zo leuk roken.
                          Geef mij toch maar een joint, gemixt= als ik gewoon rustig wil tchillen en puur als ik direct effect wil. Puur is echt een aanval op mijn keel maar na grote 3 trekken lig ik toch al plat.(Alst fatsoenlijke weed is)


                          Was 2 weken gestopt met roken maar ben terug begonnen.
                          Gewoon tijdens de middag een safke rollen en oproken kan echt deugt doen. Dan nog leuk gezelschap .

                          Tijdens het weekend rook ik eigenlijk nooit, tijdens de vakantie amper.


                          Peace

                          Comment


                            #14
                            Re: Smaaktest

                            kheb vorige week met nen maat van mij 40euro wiet opgesmoord en na 1 joint zegt die ineens : rolled ies nen pure dan maak ik een stambeeld van u .

                            dus ik rolle en het lukte echt goed , het was simpel .
                            Nadat we die hadden opgesmoord ware we echt hard stoned en hard lachen , de smaak van de wiet was echt goed (white widow) , wanneer hij bijna op was en je nam een trek dan proefde je echt iets zoet op het puntje van je tong .

                            verder hebben we eigenlijk de rest van de wiet puur opgesmoord en zal waarschijnlijk in de toekomst ook zo zijn omdat hij ook gestopt is met roken dusja daarvoor gaan we geen sigaretten kopen om een paar jointjes te rollen he .

                            kzou zegge probeert het ook eens .

                            greetz

                            Comment


                              #15
                              Re: Smaaktest

                              Haha, white widow is supernice Nog nooit puur gerookt, ma als'k dit hier allemaal zo hoor, ga'k het toch snel doen
                              Peace
                              A friend with weed, is a friend indeed

                              Comment

                              Bezig...
                              X