Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

    Korting op 420shop
    Hee!

    Het is al een tijdje geleden dat ik heb gepost op dit forum. Maar (naar aanleiding van een project waar ik aan bezig ben) ik heb een paar vraagjes en dit leek me het ideale moment voor een comeback. Gelieve duidelijk en volgens de vraaglijst te antwoorden aub Misschien toon ik dan het resultaat van mijn onderzoek op dit forum...

    1. Van welk materiaal is je cruncher gemaakt?
    2. Wat zijn de afmetingen van je cruncher? (zo precies mogelijk)
    3. Welke vorm heeft de buitenkant van je cruncher?
    4. Wat zijn de afmetingen van de blaadjes die je gebruikt? (en hun verpakking?)
    5. Gebruik je tipjes/filters? Zoja, wat zijn de afmetingen van de verpakking?
    Ik hoop op zoveel mogelijk reacties! 1 van de onderstaande reacties maakt kans op een prototype van iets die te maken heeft met cannabisgebruik.

    P.S.: wake & Bake
    Last edited by Aurora; 20 January 2013, 08:09.
    sigpic

    #2
    Re: Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

    lokes ,


    1. Van welk materiaal is je cruncher gemaakt? : Inox
    2. Wat zijn de afmetingen van je cruncher? (zo precies mogelijk) : Diagonaal 4.8 cm Hoogte 3.8 cm !! Cruncher bestaat uit 3 delen !! Huismerk " Alien "
    3. Welke vorm heeft de buitenkant van je cruncher? : Rond
    4. Wat zijn de afmetingen van de blaadjes die je gebruikt? (en hun verpakking?) : Kingsize Smoking Gold " Lengte 10.8 cm Breedte 4.4 cm "
    5. Gebruik je tipjes/filters? Zoja, wat zijn de afmetingen van de verpakking? : Filterbox 2500 st. " Lengte tipje 5.9cm breedte 2 cm "

    hoop dat je hier iets aan hebt !!

    Mvgv K1
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

      1. Van welk materiaal is je cruncher gemaakt? = Plastic
      2. Wat zijn de afmetingen van je cruncher? (zo precies mogelijk)= 2.7cm hoog , 5,7 cm breed
      3. Welke vorm heeft de buitenkant van je cruncher? Een zwarte ronde
      4. Wat zijn de afmetingen van de blaadjes die je gebruikt? (en hun verpakking?) van de blaadjes= 10.8cm lang en 2.1 cm breed en de verpakking is 11cm lang, 2.6cm breed en 0.3cm hoog ( het pakje is OCB slim)
      5. Gebruik je tipjes/filters? Zoja, wat zijn de afmetingen van de verpakking= Ik gebruik het tip boekje van JD, helaas zijn ze nu op, dus kan ik ze niet meten, http://420shop.nl/rollen/tipjes/tipj...e-draaien.html

      Hoop dat dit genoeg geholpen heeft, als je meer info nodig hebt zeg het maar

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

        1. Van welk materiaal is je cruncher gemaakt? : plastic

        2. Wat zijn de afmetingen van je cruncher? (zo precies mogelijk)= 5,5 cm hoog - 5,5 cm breed
        3. Welke vorm heeft de buitenkant van je cruncher? Een rastakleurige ronde met bob marley erop

        4. Wat zijn de afmetingen van de blaadjes die je gebruikt? (en hun verpakking?) : smokings gold Lengte 10,8 cm Breedte 4,4 cm

        5. Gebruik je tipjes/filters? Zoja, wat zijn de afmetingen van de verpakking? : filterbox 2500 tipjes Lengte van het tipje 5,9cm breedte 2 cm

        smoking gold.jpg
        futurolatipsbox.jpggrinderballen.jpg
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

          Old school,geen cruncher.
          Blaadjes: Smoking master,extra slim 10.8 X 3.7
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

          Comment


            #6
            Re: Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

            1. Van welk materiaal is je cruncher gemaakt? Polyurethaan
            2. Wat zijn de afmetingen van je cruncher? (zo precies mogelijk) 6cm x 4cm
            3. Welke vorm heeft de buitenkant van je cruncher? rond met randen
            4. Wat zijn de afmetingen van de blaadjes die je gebruikt? (en hun verpakking?) smoking gold 10,8x 4,4
            5. Gebruik je tipjes/filters? Zoja, wat zijn de afmetingen van de verpakking? tipboekje 5,9 x 2
            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

            Comment


              #7
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Veelgebruikte tipjes, blaadjes en crunchers?

                1. Van welk materiaal is je cruncher gemaakt? Metaal
                2. Wat zijn de afmetingen van je cruncher? (zo precies mogelijk) 4cm x ? (kan ik niet meteen zeggen, is een flamez uit 4 delen)
                3. Welke vorm heeft de buitenkant van je cruncher? rond
                4. Wat zijn de afmetingen van de blaadjes die je gebruikt? (en hun verpakking?) RAW 10,8x 4,4
                5. Gebruik je tipjes/filters? Zoja, wat zijn de afmetingen van de verpakking? zit bij m'n vloeitjes

                Comment

                Bezig...
                X