Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand wiet goed laten ervaren!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand wiet goed laten ervaren!

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal! Ik ben ervaren op het gebied van wiet roken en heb onlangs met een vriend afgesproken om na ons laatste examen eens samen een jointje te gaan doen. Hij rookt en heeft al een paar keer wiet gerookt, maar hij heeft me vertelt dat hij nog niet echt een goede ervaring achter de rug heeft gehad. Hij vertelde me dat hij ziek wordt en zich raar voelt. Nu zou ik hem graag is een goede ervaring willen geven.
    Ik heb hem al (zonder dat hij dat weet) in zijn onderbewuste proberen te overtuigen, dat wanneer hij met mij gaat smoren, hij een goede ervaring gaat hebben door te zeggen "met mij gade u eerste goede ervaring hebben, wees gerust ge gaat u amuseren" en niet eens de optie van 'slechtgaan' vermeldt aangezien ik denk dat het ook veel te maken heeft met psychologische factoren. Ik had ook al in gedachte wat suikers, zoals chocolade en cola mee te nemen om eventueel misselijkheid tegen te gaan. Ik heb 3 verschillende soorten wiet, nlx, amnezia haze en kaya. Welke zou ik met hem roken?
    Hebben jullie nog wat tips dat ik hem is kan laten ervaren om stoned/high te zijn zonder ziek te worden?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

    Subiet lap je die kerel nog een psychose aan zijn been daar sta je dan met je 'in zijn onderbewuste proberen te overtuigen'

    Comment


      #3
      Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

      wat dacht je ervan om gewoon 'n klein beetje wiet te gebruiken om te beginnen voor hem, en niet direct 'n flinke berg zoals de ervaren roker gewend is erin te 'pleuren'!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

        Ja ik ga zowizo geen mega dikke joint rollen uiteraard. Asik hem laat beginnen met 3 trekjes denkik niet dat ik snel een psychose zal uitlokken bij hem ze

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

            sticky draaien en die van trekje tot trekje laten blowen zodat hij rustigaan de werking voelt optreden, laat je die direct teveel inhaleren of erin doen dan zal die zijn lijf uitspuwen
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

              Hahahaha Cookaap bedankt voor de tip Aight, dus gewoon rustig laten smoren. Stel dat hij toch slecht gaat, wat dan? Suikers geven? Water?

              Comment


                #8
                Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

                laten kotsen en niet weer doen. Sommige mensen hoeven nooit van hun leven van wiet te kotsen en sommige mensen kotsen van te veel en/of te sterke wiet. Ik denk dat wij de eerste zijn

                Comment


                  #9
                  Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

                  beke chocolade eten helpt ook wel als je van pafje tot pafje werkt zal die zich niet snel voelen en eraan kunnen wennen
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #10
                    Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

                    Ik laat andere mensen als ze goed stoned willen worden altijd eerst een klein vloeitje met 50% wirt en tabak 50% en dan na een half uurtje nog een jointje delen als dat pretshaggie goed aan is gekomen

                    Comment


                      #11
                      Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

                      Goed eten is belangrijk, veel suikers in et lichaam.
                      Ook is vitamine C een must als je kotsende mensen hebt.
                      Voel je je niet lekker eet wat en drink wat.
                      Aangezien ik mijn ontbijt vaak verruil voor een kopje koffie en een jointje in de shop,
                      heb ik vaak buikpijn van de honger en dit wordt versterkt door wiet.
                      Je wilt niet eten op zon moment maar je moet et gwn doen.
                      Rustig aan.

                      Veel succes ermee
                      Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                      Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                      Comment


                        #12
                        Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

                        regelmatig ontbijt zorgt voor rust in het lichaam.
                        Als je wilt dat het wat voor jou doet moet je ook wat zelf uitvoeren om de zaak in goede banen te geleiden
                        en dat begint met zoiets simpels als even wat eten&drinken smorgens als je bent opgestaan.

                        niet dat ik dat zo goed doe hoor.. mij is de brunch ook niet onbekend
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

                          Als-ie er ziek van wordt, heeft er gewoon veel te veel in gezeten.
                          Hij rookt al, dus gewoon een shaggie draaien, en bovenop kruimel je een beetje wiet. Da's zat voor de eerste twee uur.
                          Als ik 2 hele joints binnen een uur alleen oprook, kots ik ook alles wat ik afgelopen 2 dagen gegeten heb over de vloer van m'n villa.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Iemand wiet goed laten ervaren!

                            Ik heb ooit als begeleider bij de intro HBO iemand gehad die een keer een paar trekjes wou proberen. Ik heb er alleen niet bij nagedacht dat ze zelf wel had gedronken (het was nog redelijk vroeg in de middag).
                            Dat moet je in ieder geval niet doen, zeker de 1e keer niet. We hebben haar na een half uur zoeken serieus eindelijk terug gevonden (verdwaald onderweg naar het toilet..)

                            Comment

                            Bezig...
                            X