Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

effect verdamper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    effect verdamper

    Korting op 420shop
    Als ik een joint rook staan mijn ogen bloeddoorlopen . Dit effect blijft uren aanhouden en is best vervelend als je nog weg moet, of er staat opeens volk voor de deur.
    Nu was ik erover aan het nadenken om een verdamper aan te schaffen gezien ik niet gewoon rook en de vele positieve reacties hier op het forum. Heeft er iemand ervaring hiermee wat betreft het effect op de ogen?
    Is er een geur die verspreid wordt in de kamer?
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

    #2
    Re: effect verdamper

    Je ruikt het wel gewoon hoor. Het lijkt alleen wel alsof je er heel veel wiet in moet doen maar dat moet je dus niet doen als je hem niet nieuw hebt. Verder heb ik eigenlijk niet gelet op mijn ogen dus kan je niet verder helpen.

    Comment


      #3
      Re: effect verdamper

      Ik denk niet dat je ogen heel erg rood gaan worden hoor.

      Comment


        #4
        Re: effect verdamper

        met verdampen heb je tg een veel zuiverder en beter effect dan als je het rookt???? dus die ogen gaan wel knalrood worden toch...wiet roken is de slechtste manier om te nuttigen hebben ze me altijd verteld, veel van je wiet verbrand gewoon terwijl bij verdampen echt wel alle stoffen opgenomen worden...correct me if i'm wrong
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: effect verdamper

          Van thc glycerine tincture...zou je daar rooie ogen van krijgen?

          mobile message

          Comment


            #6
            Re: effect verdamper

            effect op de ogen blijft exact hetzelfde.

            Enkele van de actieve stoffen in cannabis zorgen ervoor dat de druk in de ogen verminderd(vandaar het gebruik van cannabis voor bv glaucoom of staar

            Comment


              #7
              Re: effect verdamper

              Verdamper ruik je echt wel minder als een joint.
              Dus de rook zo lang mogelijk inhouden (alle geur/smaakstoffen/werkzaamstoffen eraf) niemand die het ruikt en jij knetter.
              Koop je oogdruppeltjes voor je oogjes en opgelost.

              Anders gewoon niet roken als je nog weg moet of bezoek krijgt die niet blowen/of het niet mogen weten.

              Comment


                #8
                Re: effect verdamper

                hasj roken?
                Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                Comment


                  #9
                  Re: effect verdamper

                  Niet roken als ik nog onder de mensen moet zijn doe ik nu al, maar na een rotdag op het werk kan een jointje bij thuiskomst zo lekker smaken. Als dan de buurman opeens voor de deur staat dan is het moeilijk om dit verborgen te houden.
                  Ik heb eens gelzen dat die oogdruppels op langere termijn je ogen verneuken, dus daar begin ik liever niet aan. En om nog gauw mijn ogen te druppelen als de deurbel gaat lijkt me ook niet zo praktisch.

                  Het is al wel eens gebeurd hoor, toen heb ik hem gezegd dat ik last had van de pollen.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                  Comment


                    #10
                    Re: effect verdamper

                    die druppels...tja bij de ene werkt dat bij de andere niet, bij mij dus niet!!! paar keer getest en in de kliko beland want ogen bleven rood verdampen heb ik nu een paar x gedaan maar moet zeggen ben nog altijd niet overtuigd ervan, mischien ook te zien welke verdamper en hoe je die gebruikt enzo, het is wel lekker om te verdampen maar kwa effect en sterkte vind ik verdampen minder sterk dan roken, moet ng echt goed uitgetest worden voor ik er echt aan verkocht benvoorlopig rules the joint ng altijd
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: effect verdamper

                      Ik vind beiden lekker maar totaal anders. Handig als afwisselinf maar de verdamper zal nooit mijn sticky gaan kunnen vervangen hoor

                      mobile message

                      Comment


                        #12
                        Re: effect verdamper

                        ik heb een vapo van 50 euro maar ik moet zeggen dat ik hem niet zo gemakkelijk vind als een jointje en je voelt heel laat pas wat. Ik denkt dat het aan de prijs ligt, als je een vapo koopt, koop dan meteen een goede. Dat het ik inmiddels geleerd hier op t forum

                        Comment

                        Bezig...
                        X