Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Low budget vaporizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Low budget vaporizer

    Korting op 420shop
    Beste smokers,

    Mijn bong is kapot gegaan en ik overweeg om een nieuwe te kopen, ik heb best zwakke longen dus raadde een vriend mii een vaporizer aan
    Maar mijn vraag is dus: waar vind ik een goeie low budget vaporizer? zelf maken gaat hem nirt worden, ik ben namelijk niet zo handig

    Alvast bedankt!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    mij* niet*

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik zag net een vaporizer die op een pijp lijkt is dat wat?

    #2
    Re: Low budget vaporizer

    Ik heb via dutch headshop een vaporizer gekocht (link: http://www.dutch-headshop.com/nl/vap...ium-p-606.html ) Het is een erg handig ding en je kan het overal makkelijk mee naartoe nemen. De rook is heel erg licht. Je moet wel wat langer wachten voordat je wat voelt maar het werkt wel, enigszins gezond ook nog

    Comment


      #3
      Re: Low budget vaporizer

      Kan zelf enkel maar positief zijn over de draagbare arizer solo

      mobile message

      Comment


        #4
        Re: Low budget vaporizer

        Ik had ook in gedachte om er zelf een te maken van een gebruikte gloeilamp; onderkant weghalen, uithollen, frisdrankdop erop met een gat voor een slang, wiet erin en lighten?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ziet er goed uit, maar dacht meer aan zo'n eagle bill pijpje, wil niet al te veel grld besteden

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Die zijn rond de 200 euro toch? bedankt maar is me toch echt te duur
        Last edited by BeastMode; 21 February 2013, 16:27.

        Comment


          #5
          Re: Low budget vaporizer

          Gloei lamp heb ik al eens ooit gemaakt , kan je niet vergelijken met verdampen
          En kwa verdampen is het wel zo da Goedkoop uit eindelijk heel duur blijkt te zijn.
          Probeer het eens bij iemand uit en koop da een goed ding

          Gr Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Low budget vaporizer

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Gloei lamp heb ik al eens ooit gemaakt , kan je niet vergelijken met verdampen
            En kwa verdampen is het wel zo da Goedkoop uit eindelijk heel duur blijkt te zijn.
            Probeer het eens bij iemand uit en koop da een goed ding

            Gr Bella
            Had er eentje gemaakt zo net, jij zegt eigenlijk: weg ermee, right?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ik keek net ook al op een Engelstalig forum, daar zeggen ze ook dat je veel beter gewoon kan sparen voor een wat duurdere vaporizer omdat je ook minder wiet gebruikt uiteindelijk
            Last edited by BeastMode; 21 February 2013, 22:33.

            Comment


              #7
              Re: Low budget vaporizer

              Verbruik is veel minder en je kan zelfs bladafval van de toppen ook verdampen dus beter even door sparen zou ik zeggen
              Ja die lamp nie doen

              Groetjes
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Low budget vaporizer

                Ia goed, dat ding gaat de prullebak in em ik ga maar wven review lezen over goeie low bidget vapes dan

                Comment


                  #9
                  Re: Low budget vaporizer

                  Spaar effen door en haal je een fatsoenlijke voor thuis. De verdamper kost 360 en gaat jaren mee.
                  In wietgebruik zul je merken dat je minder rookt, en het is goed voor de gezondheid.

                  Zelf maken??????

                  Spijt krijg je zeker niet, voor mij is het ook veel geld, maar het is het waard.
                  Laatst was maat van me hier en die gaat hem ook deze maand nog halen.... het is echt zo chill apparaat...geloof me

                  De handeling, dikke top, dampen dampen (super sweet high gelijk) crunche tot wat kleiner, weer erin, dampen dampen (gelijk vol damp en je voelt hem naar je hoofd stijgen) inhouden 10/15 sec, als je kan 20.. kan geen kwaad hoe higher je word..

                  Ik lul als brugman
                  Last edited by Ikweekniet; 22 February 2013, 00:11.

                  Comment


                    #10
                    Low budget vaporizer

                    Alles hangt af van wat je wil... Moet ie drzagbaar zijn, wil je van die balonnen, wil je olie erin kunnen doen, wil je hem kunnen gebruiken tijdend het opladen ( bij een draagbare) er zijn zoveel citeria en iedereen heeft daar een andere mening over, ik heb alles weken uitgezocht en op youtube naar reviews gekeken en voor mij is de Da Vinci er het best uitgekomen, en werkt perfect

                    Comment


                      #11
                      Re: Low budget vaporizer

                      Daar heb je gelijk in Smowkie misschien ben ik te enthousiast hehe

                      Comment


                        #12
                        Re: Low budget vaporizer

                        Wat is er mis met een mooi gedraaide joint?
                        Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                        Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                        Comment


                          #13
                          Re: Low budget vaporizer

                          Lees even bericht #1 dan ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Low budget vaporizer

                            Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                            Alles hangt af van wat je wil... Moet ie drzagbaar zijn, wil je van die balonnen, wil je olie erin kunnen doen, wil je hem kunnen gebruiken tijdend het opladen ( bij een draagbare) er zijn zoveel citeria en iedereen heeft daar een andere mening over, ik heb alles weken uitgezocht en op youtube naar reviews gekeken en voor mij is de Da Vinci er het best uitgekomen, en werkt perfect
                            yes indeed m8
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              #15
                              Re: Low budget vaporizer

                              Thanks voor jullie reacties!

                              Ik wil een normale vape, hoeft niet zo'n draagbaar formaat te hebben, kan iemand mij een goeie aanraden van max. 100 euro of is dit te weinig?

                              Comment

                              Bezig...
                              X