Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken en een powernap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet roken en een powernap

    Korting op 420shop
    Hey mensen van het goede leven,

    Wat gebeurd er als je wiet rookt en daarna een powernap doet?
    Een powernap is een korte slaap van 15 a 20 minuten om je weer energiek te maken
    Ik heb ooit een grote hoeveelheid vodka gedronken op een feestje en toen was ik vervolgens in slaap gevallen op de bank, heb ong 15 min. geslapen maar was gewoon echt helemaal nuchter en vol energie

    Ik vraag me af of dat ook bij wiet zo is, iemand ervaring?

    BeastMode.

    #2
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Wiet roken en een powernap

      Ghehe ..

      the_infamous_troll_face_cleane.png
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wiet roken en een powernap

        Niet zo liegen Beast, veel mensen voelen zich weer nuchter van de drank als ze een lijntje op hebben

        Comment


          #5
          Re: Wiet roken en een powernap

          Na 20 min wordt je wakker en voel je je duf maar meschien ilgt dat aan mij

          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: Wiet roken en een powernap

            Ik voel me dan nog steeds helemaal gaar. je lichaam heeft tijd nodig het te verwerken.

            Comment


              #7
              Re: Wiet roken en een powernap

              Tja een powernap is er 1 van 8 uur,na een nacht al te hebben gepit,je naar buiten kijkt en denkt fok it,koelkast is vol ik neem een paffie speel een uurtje x box en dan lekker pitten,voila

              Comment


                #8
                Re: Wiet roken en een powernap

                Meestal kan ik geen powernap doen direct na eentje gerookt te hebben, waiste of highness denk ik?

                En soms denk ik ook wel dat ik nog nuchter ben, tot ik de dag erna bepaalde stukken herinner

                Wat WEL gebeurt is dat ik bvb eentje paf , begin te gamen voor een uurtje of 2, om dan vervolgens wakker te komen 5 uur later tussen allemaal papiertjes van koekjes met mijn hoofd op mn controller

                pzz

                Comment

                Bezig...
                X