Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnertje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnertje

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik wil graag met een vriendin een keer een jointje proberen. We gaan as zaterdag naar De Tulp in Zwolle wn laten daar iemand een voorgerolde joint voor ons halen. Dar hoort ongeveer 0.3 gram in te zetten toch en hoe lang ben je daar stoned van?

    #2
    Re: Beginnertje

    jij kan grappen maken
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Beginnertje

      Volgensmij probeert angel777 te zeggen dat het aannemen dat er 0.3 gram in een voorgedraaide joint hoort te zitten erg overschat is. De meeste shops zullen je dus een veel minder sterke joint verkopen, met minder wiet erin dus.

      Hoelang je stoned bent hangt bijvoorbeeld af van welke soort je rookt, de hoeveelheid, is het je eerste keer of niet, zit je goed in je vel of niet, heb je goed gegeten van te voren? En ook dit verschilt weer allemaal per persoon. De echte roes zal na 8 uurtjes compleet verdwenen zijn, de roes die je zelf mee maakt zal ongeveer max. 3 uurtjesDit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Owja, welkom op het forum! Volgensmij hoor je je wel eerst even netjes voor te stellen hier http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forums/34-Member-Introduction

      Comment


        #4
        Re: Beginnertje

        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Beginnertje

          Oorspronkelijk geplaatst door weedluver View Post
          We gaan as zaterdag naar De Tulp in Zwolle wn laten daar iemand een voorgerolde joint voor ons halen.
          Kan je dat niet zelf ? Of mag je niet naar binnen (bijv. omdat je minderjarig bent ofzo ?)
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Beginnertje

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            Kan je dat niet zelf ? Of mag je niet naar binnen (bijv. omdat je minderjarig bent ofzo ?)
            Ja ik ben inderdaad minderjarig. En om antwoord te geven op "stoner" het is inderdaad mn eerste keer en bedankt voor de informatie (:

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Heb me even geintroduceerd trouwens. (:

            Comment

            Bezig...
            X