Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

    sokken van breien, en die dan aantrekken natuurlijk.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

      Ik heb een snee ter hoogte van mijn tepel. Dit is mijn organisch borstzakje hier doe ik altijd een lekkere gloeiend hete hasjolie klodder in

      Comment


        #18
        Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

        even serieus nu gisteren ene gemaakt vandaag nog niet goed van .
        200gr wietboter, 200 gr suiker , 200gr zelfrijzende bloem en 4 eitjes mengen die zooi in schaaltje gieten oven op 175 graden 45 minuten laten afkoelen en consumeren

        Comment


          #19
          Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

          Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
          Maak er green dragon van he. Topspul!

          mobile message

          Dit is trouwens serieus....
          mobile message

          Comment


            #20
            Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

            dat van die sokken anders ook hoor
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

              Ik wil het oproken en hasj is niks voor mij :d

              Comment


                #22
                Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

                hasj wel eens geprobeerd?

                Comment


                  #23
                  Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

                  nou ik ben het ermee eens hoor. rotspul. Het smeert dus gewoon niet uit, je blijft wrijven ermee. Vind het helemaal niet raar dat ze het stuf noemen, net als vlakgum.Zo voelt het ook. Zeggen ze kneden..nou ik ben echt uren, uren aan het kneden geweest. Niks gevoeld. Ja spierpijn ja, maar geen roes, niet haai, geen lachkicks. Ben er ook mee gestopt dus, daar was geen werken an joh. Het gaat ook veel beter met me nu, helemaal sinds ze die nieuwe slangen leveren bij de hogedrukreiniger. Want dat lukt dus wel ! niks geen moeite doen, gewoon dat ding vullen, wiet erin, inbrengen, even tanden op mekaar en wham, je bent echt helemaal van de planeet.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #24
                    Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

                    Hasj bloke op tafel leggen (eventueel aluminium folie eronder) dan met je aansteker aan steken. Er dan een glas (ondersteboven) over zetten en dat laten vullen met rook. Rietje onder het glas steken en leegzuigen / of gewoon glas opheffen en al de rook proberen in te ademen (maar dit is bij na niet te doen)

                    Comment


                      #25
                      Re: Manieren om wiet te doen (GEEN, joint, bong, vaporizer, ...)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Grinder44 View Post
                      Hasj bloke op tafel leggen (eventueel aluminium folie eronder) dan met je aansteker aan steken. Er dan een glas (ondersteboven) over zetten en dat laten vullen met rook. Rietje onder het glas steken en leegzuigen / of gewoon glas opheffen en al de rook proberen in te ademen (maar dit is bij na niet te doen)
                      waarom die aluminium folie eronder? Ik heb gehoord dat het heel ongezond is dit op te smoren ...

                      Comment

                      Bezig...
                      X