Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Lemon Haze overrated?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super Lemon Haze overrated?

    Korting op 420shop
    Beste levensgenieters,

    Ik hoorde veel om me heen over de wiet super lemon haze, waarschijnlijk omdat die een keer (of meer, weet ik niet) in de cannabis cup zat en mensen dachten van 'wow die moeten we proberen!' en ik was toch in Amsterdam dus ik dacht ik haal wat.
    Ik heb het geprobeerd en vond er geen bal aan, een goede smaak maar dat was ook echt alles.
    Ik werd pas high toen ik hem bijna op had (ik draai dik)

    Wat vinden jullie van de super lemon haze, overrated of niet? of heb je hem nog nooit gerookt?

    BeastMode

    #2
    Re: Super Lemon Haze overrated?

    Ik heb hem nog gekocht in Adam en vond hem echt zeer goed qua effect en smaak ... Maar iedere plant is anders, ik kan me niet inbeelden dat hij altijd goed of altijd slecht is... was er in ieder geval zeer tevreden over, alleen was de prijs er wel zwaar over maar goed als je daar dan bent hang je ook wel is de toerist uit

    Comment


      #3
      Re: Super Lemon Haze overrated?

      alles met 'super' in de naam is overrated, behalve superman en super mario bros ..

      de eerlijkheid gebied me in dit geval te melden dat ik het nog niet rookte dus geen andere dan veralgemenende verklaring kan afleggen.

      Comment


        #4
        Re: Super Lemon Haze overrated?

        heb deze al meerdere keren gezet gehad !! en moet eerlijk toegeven , dat er volgens mij wel betere lemon soortjes zijn hoor !!

        tevens effe ter info !! vind ze wel gevoelig voor toprot

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #5
          Re: Super Lemon Haze overrated?

          Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
          Ik heb hem nog gekocht in Adam en vond hem echt zeer goed qua effect en smaak ... Maar iedere plant is anders, ik kan me niet inbeelden dat hij altijd goed of altijd slecht is... was er in ieder geval zeer tevreden over, alleen was de prijs er wel zwaar over maar goed als je daar dan bent hang je ook wel is de toerist uit
          Goed om te horen, waar had je de wiet gehaald?

          Comment


            #6
            Re: Super Lemon Haze overrated?

            In de greenhouse shop bij ome Arjan

            Comment


              #7
              Re: Super Lemon Haze overrated?

              ik heb vette dingen van die soort gezien en kan me moeilijk voorstellen dat deze soort je niet bevalt eerlijk gezegd echt wel een knaller van formaat maar zoals smowkie zegt niet iedere plant is hetzelfde dus mischien zoiets geweest want die knalt echt wel, zou zeggen grow die zelf even en spreek je dan volledig uit, bevalt hij je dan nog niet dan doet deze soort blijkbaar weinig bij jouiedere persoon is anders en beleeft ook het smoken anders
              Last edited by Medical-Spliff; 20 May 2013, 21:19. Reden: too stoney
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #8
                Re: Super Lemon Haze overrated?

                voor deze haze kun je me s'nachts wakker maken wel veel te duur in de shop, maarja zo'n soortje moet je zelf growen is hij ook precies zoals jij het wilt

                Comment


                  #9
                  Re: Super Lemon Haze overrated?

                  Hier ga ik helemaal mee akkoord, heb de Super Lemon Haze al in 4 verschillende coffeeshops gekocht en tot nu toe telkens teleurgesteld..

                  Comment

                  Bezig...
                  X