Welke vloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SmokemasterR
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2013
    • 25

    #1

    Welke vloei?

    Korting op 420shop
    Euy

    Welke vloei gebruiken jullie om je jointje te draaien?
    Ikzelf heb verschillende smaken van juicy jay (aardbeien, ananas, mango, groene appel en cookie heb ik al geprobeert) en deze bevallen me goed.
    Ook heb ik nog van raw de hennepvloei ook erg goeie (je word er niet extra stoned van ofzo maar rolt fijn)
    Maar wat vnden jullie nou het chillst / lekkerst?

    keep 'm rollin' guy's

    grtz
    Toke on, fellow smokers
  • TheWolf
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 189

    #2
    Re: Welke vloei?

    Gebruik het meest Smoking Gold en JaJa's Gold.

    Bekijk eens het topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/7711-Welke-vloei-gebruik-jij


    Greetz

    Comment

    • Sjaakh
      Senior Stoner
      • Jul 2012
      • 39

      #3
      Re: Welke vloei?

      Lange

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: Welke vloei?

        Dit is inderdaad een dubbeltopic van http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ei-gebruik-jij. Ik zal deze dan ook maar sluiten.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        Bezig...