Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waterpijp met alcohol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Waterpijp met alcohol

    het is de "maag-darm-lever"club Cookaap, samen met dermatologie het letterlijk kleurrijkste stukje geneeskunde. Not my favorite

    humor wordt over het algemeen niet erg gewaardeerd helaas, anders zou en bordje "volg de bruine streep" punten scoren
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Waterpijp met alcohol

      Hmm das jammer, maarja anders word het een wedstrijd wie het leukste grapje uitvoert.

      Zit je in een patient te graaien en krijg je een leuk idee om even een fluitje in zn luchtpijp te monteren

      Comment


        #18
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Waterpijp met alcohol

          Hahaha dronkenschap op het werk, toe maar hoor

          We hebben een ervaringsdeskundige op t gebied van alcohol damp.

          Ik heb hier wel de opstelling liggen van de manier die ik als eerste beschreef maar ik las dat de meeste alcochol in de eerste dam zit.

          Comment


            #20
            Re: Waterpijp met alcohol

            temperatuur verhogen zodat de alcohol sneller en meer verdampt.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: Waterpijp met alcohol

              @Budha: Ik vraag me af of die geurtjes-met-alcohol gemaakt zijn met gedenatureerde alcohol. In dat geval zou het wel eens slecht voor je gezondheid kunnen zijn - geen wonder dat je een kater had.

              @Moreweed: Die fout met inademen heb ik ook een keer gemaakt - met smeulend PVC. Ik wijt dat grotendeels aan een "rokers-reflex". Wat is dat? Nou: Als roker (en zeker als blower) leer je: Als er iets prikkelt in je keel, dan moet je inademen. Adem je uit, dan ga je hoesten. Gewoon even doorzuigen, binnenhouden, dan rustig uitademen - en dan mag je hoesten.
              Nou: Die reflex sloeg dus toe toen ik probeerde met een roodgloeiende pook twee lappen PVC aan elkaar te smelten. Ik wilde gewoon weten of het kon (niet dus), kreeg een wolk PVC damp in mijn keel en ademde in, zoals dat hoort bij een hasjpijp.
              Ik moest er even bij gaan zitten.

              Ik kan helaas geen documentatie vinden over die reflex. Misschien moeten we het ook maar dood zwijgen, want als die reflex echt bestaat, dan is blowen gevaarlijker dan we denken.

              Comment


                #22
                Re: Waterpijp met alcohol

                gadver, da's geen fijn teugje geweest Blani

                Ik denk dat er niets te vinden is over die reflex (zeer herkenbaar btw) omdat het een aangeleerde, redelijk bewuste aktie is. Dus geen reflex in de klassieke zin van het woord : een directe (spier)reactie zonder tussenkomst van het brein, gemedieerd door schakelcellen in het ruggenmerg.

                Een ander doodgezwegen stukje rookgerelateerde kennis is de mogelijke positieve impact van vroeg beginnen en ook weer stoppen met roken op longcapaciteit en daarmee sportprestaties. Niet meer dan een vermoeden gebaseerd op wat opmerkelijke observaties bij lui die blaasinstrumenten bespelen en gerookt hebben. Maar ik kan me er best wat bij voorstellen, ook al zou de eventueel positieve impact slechts psychologisch van aard zijn.

                Heerlijk vind ik dat : geen last hebben van ethische bezwaren tegen dergelijke bedenksels
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: Waterpijp met alcohol

                  Nieuwe regel voor wielrenners: Stoppen met roken staat gelijk aan doping. Niet valsspelen, jongens, gewoon doorroken!

                  Comment


                    #24
                    Re: Waterpijp met alcohol

                    rofl

                    nieuwsflash : tour de france introduceert rookpauze
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    Bezig...
                    X