Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken door (glazen) pijp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet roken door (glazen) pijp

    Korting op 420shop
    Hey,

    ik heb wat info nodig betreffende het roken van wiet door een pijp.
    Ik heb 2j geleden eens een klein metalen pijpje gekocht, maar dat was met zo een metalen netje in en ik vond dat ik er veel minder aan had dan van dezelfde hoeveelheid in een joint.

    Nu is mijn vraag of het aan dat pijpje lag? Want ik zie nu regelmatig posts op het internet van mensen met pijpjes, houten en glazen vooral.
    Ik ben wel geinteresseerd om meer geld te geven aan zo een pijp als het degelijk resultaten levert. Wat ik zo ongeveer wil kost 10-60eu, en ziet er zo uit : http://weedneeds.files.wordpress.com/2007/09/ccptop.jpg

    Graag iemand met ervaren die me kan vertellen of je hieruit goed kan roken?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    + ik zou ook graag weten of het kleine gaatje (bedoeld om vinger op te zetten zoals bij bongs) nodig is of niet?

    #2
    Re: Wiet roken door (glazen) pijp

    Die pijpjes werken zeker, heb zelf ook een glazen gehad en je word er goed stoned van.
    vind t zelf wel een stuk harder branden op je keel, maar met wat te drinken erbij is dat geen probleem!
    Dat gaatje is in een bong erg handig zodat de rook je keel kan bereiken anders blijft er nieuwe rook komen en meestal kun je daar niet lang genoeg voor ademhalen, waardoor veel rook verloren gaat.
    In een pijpje is dit gaatje niet noodzakelijk maar ik had het zelf ook en was toch wel erg handig!
    Toke on, fellow smokers

    Comment


      #3
      Re: Wiet roken door (glazen) pijp

      Ik gebruik deze glazen, zie foto, met pure hasj of wiet. Werkt perfect. Heerlijk van smaak en geen metaalsmaak zoals bij die metalen pijpjes.
      Attached Files
      Enjoy life, it is to short.

      Comment

      Bezig...
      X