Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor grinders heb jij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wat voor grinder(s) heb jij

    de mijne is in revolverlader vorm met skuff gaas en opvangbakje 3 delig dus,maar werkt niet echt heb al zeker 120gr gegrind met deze en heb nog niet genoeg skuff voor joint.

    andere is veel kleiner net genoeg voor goeie joint,is de reis of onderweg grinder
    allebei uit metaal,had eerst ook plastieke todat ik eens een puntje tussen mn joint net op tijd zag (plastiek nooit meer)

    grtzz
    Attached Files
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    Comment


      #32
      Re: Wat voor grinder(s) heb jij

      heb deze op de kermis gewonnen
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: Wat voor grinder(s) heb jij

        ik heb net dezelfde,wel niet van de kermis maar uit een nachtwinkel en hij werkt al drie jaar en laat me nooit in de steek! uit ervaring hoe raar het ook klinkt vind ik plastieken grinders nooit problemen hebben met slijtage en altijd goed werken . Ik zie geen nut in een metalen grinder kopen als mijn plastieke het al drie jaar volhoudt zonder enige slijtage.

        Let wel op met die grinder die je nu hebt dat je hem niet open rond laat vliegen, want als je er op stapt kan er een hoek afbreken wat niet zo heel leuk is >.>
        (spreek uit ervaring )

        Comment


          #34
          Re: Wat voor grinder(s) heb jij

          Plastick grinders slijten af en die miniscule stukjes die je niet kan zien rook je op. iets wat niet afslijt bestaat niet.

          Comment


            #35
            Re: Wat voor grinder(s) heb jij

            Heb 3 grinders, 2 kleine plasticen en 1 grote met zeefje die ik altijd gebruik.

            Comment


              #36
              Ik heb 2 van die blauwe pastic grinders, een zo'n zelfde in het zwart, een iets kleinere groene (ook plastic) een simpele stalen, met een magneetje, en een om kristallen op te vangen. Gebruik over het algemeen die plastic zwarte. Die is gewoon het fijnst, vangt meer kristallen dan mijn kristallen catcher. En als de wiet lekker droog is gewoon met de vingertjes.

              Overigens, ik heb geen last van slijtage. Ook moeten jullie niet denken dat alleen plastic slijt, alles slijt. Ook hout, en ook staal. Staal doet er wel iets langer over, maar het slijt ook.

              Nog een tip voor alle plastic grinders die stroef gaan lopen, neem een labello stick, en doe een klein beetje aan de buitenste rand van de binnenkant, dan grind 'ie weer als nieuw.
              Last edited by misty; 4 October 2009, 19:06.

              Comment


                #37
                Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                Ik gebruik zelf een Poker-chip grinder, erg makkelijk maar niet de beste om mee te kruimelen. Hij was 7,50 in een avondwinkel. Hij heeft een gaasje en een reservaatje om het thc in op te vangen, die joints zijn altijd wel echt ziek als ik er daar een van draai.

                Peace out

                Comment


                  #38
                  Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                  zien er leuke dingen uit!
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment


                    #39
                    Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                    Wat voor grinder heb jij? maak eventueel een foto


                    deze gele grinder heb ik gehad, na 4 dagen was die kapot!

                    Comment


                      #40
                      Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                      Persoonlijk gebruik ik liever een elektrische grinder.
                      Ze zijn niet zo best heb ik gemerkt.
                      Iemand een tip waar ze een goede elektrische grinder verkopen ?

                      Grtz,Cootje

                      Comment


                        #41
                        Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                        Ik gebruik een 3 delig grinder. 1tje met een zeefje.

                        Als me wietje op is heb ik altijd nog een lekker laagie thc.

                        Comment


                          #42
                          Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                          Ik gebriuk mijn wijsvinger, middenvinger en duim van mijn rechterhand, laat mij nooit in de steek

                          Comment


                            #43
                            Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                            Ik kan helaas (bijna) niet vertrouwen op m'n vingers...
                            Ben druk op zoek naar een koffiemolen,heb hier en daar op het 'net' goede ervaringen gelezen.
                            Een goede elektrische grinder kan ik wel vergeten ben ik bang voor
                            Ook al gezocht onder het kopje van kruidenmalers maar helaas,zat niks bruikbaars bij..

                            Tips horen we graag

                            Grtz,Cootje

                            Comment


                              #44
                              Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                              ik heb een doorzichtige, plastice grinder van 5 eurie
                              is wel niet meer zo heel doorzichtig
                              @ cootje: gewoon een grinder kopen
                              kost niet veel en is handig
                              as it was in the beginning,
                              so shall it be in the end
                              -BM-

                              Comment


                                #45
                                Re: Wat voor grinder(s) heb jij

                                Oorspronkelijk geplaatst door Cootje View Post
                                Ben druk op zoek naar een koffiemolen,heb hier en daar op het 'net' goede ervaringen gelezen.
                                Een goede elektrische grinder kan ik wel vergeten ben ik bang voor

                                Tips horen we graag

                                Grtz,Cootje
                                Zoek eens via Google op koffiemolen, begint met een € 14, dus een nette prijs...
                                Voorbeeld:
                                http://www.twenga.nl/dir-Huishoudeli...en,Koffiemolen

                                Oh ja, ik heb geen grinder, kan het met mijn vingers goed doen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X