Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Angstig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Angstig

Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik ben een man van 23 jaar en ik rook al van mijn 16e wiet.
    Ik heb nooit echt veel wiet gerookt. Meestal was het vroeger enkel en alleen in de weekends, soms waren er periodes bij dat ik maanden niet gerookt had, maar soms ook periodes dat ik elke dag aan het roken was. Ik vond wiet geweldig, lekker ontspannend, geen stress, lekker lachen met vrienden, filmpje kijken op het gemak, avonturen beleven,...

De laatste tijd voel ik me echt niet meer goed als ik wiet rook, ik rook nu ongeveer zo een 4 dagen in de week. Maar als ik rook voel ik me ALTIJD (elke keer als ik rook) vaak angstig, vraag me af wat anderen van me denken, ben ik bang om domme dingen te doen of te zeggen, ben ik vaak stil en asociaal, angstige gedachten, heb ik heel fel last van hartkloppingen, zeer versneld hartritme, zonder ik me het liefst af zonder dat iemand me ziet, durf ik mijn kamer niet meer uit te komen, voel ik me zwak zowel geestelijk als mentaal, heb ik bang om onder de mensen te komen, etc... Kort samengevat, als ik gerookt heb voel ik me zr angstig. Ik heb angst van alles en van iedereen.

Nu ben ik ondanks al deze effecten blijven roken, omdat al mijn beste vrienden roken altijd en dagelijks wiet en telkens als ik bij hun ben roken ze dus ook, en heb het altijd moeilijk gehad om dit te weigeren omdat ik dan "de nuchtere" was.

Maar waar ik me vooral zorgen nu ook op maak is dat ook als ik geen wiet meer rook ik me angstig voel. Ik merk dat ik asocialer aan het worden ben en meer angstig in hedendaagse gewoonlijke situaties. Angstig om alleen door de winkelstraten te lopen etc,... Vroeger had ik dit nooit!
    Ik ben nu dus na vele pogingen weer gestopt, maar ik weet hoogstwaarschijnlijk dat ik binnen een week weer verleid word voor aan een joint te trekken.. Waarom vragen jullie je misschien nu af? Wel ik heb geen flauw idee

Anyways sorry voor mijn lang verhaal maar moest dit even kwijt en vroeg me dus af of er iemand ook zo een soortgelijke situatie heeft of weet wat dit "probleem" is.
    Zou graag terug een wietje kunnen roken, lekker ontspannend, praterig en sociaal zonder schrik van andere personen te hebben.

Alvast bedankt

Re: Angstig

Klinkt bekend, heb dit wel vaker gehoord.. Meestal is een maandje of 2 stoppen wel goed. Of gewoon geen wiet. Ik was heel lang ook de nuchtere maar om andere redenen. Als je het goed uitlegt aan je vrienden moeten ze dit wel begrijpen en dan roken ze misschien wel minder als je erbij bent.
    Keep on Smoking !

Comment

Allereerst is het belangrijk te weten welke rassen wiet je rookt.
      Van sommige soorten wordt je para. Hieronder zie je blij makers:
      http://www.leafly.com/explore#!/explore/tags-happy
      Ook Santa Maria is zo'n feelgood wietje.

Terwijl deze bij sommige mensen de effecten veroorzaakt die je noemt: http://www.leafly.com/indica/afghan-kush

Aan de andere kant ben je een slappe zak als je niet je eigen leven in de hand houdt.
      Als je moet stoppen, dan stop je. En als dat stoppen moeilijk is, ligt daar de kans jezelf te tonen dat je karakter hebt.

Dus....probeer eerst uppers, en blijf van de downers af.
      En als het probleem blijft stop je beter helemaal en ga je naar de dokter.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hallo Hans en Grietje,

Ook mij klinkt dit bekend in mn oren.Ik blow zelf dikke 20 jaar en heb hier zelf ook wel last van gehad.
        gekke is dat dit wel in de laatste 8 jaar van mn wiet gebruik gebeurde.Niet onder de mensen willen komen.
        bang dat mensen me aan keken enz.Waar ik mn eigen het drukste om maakte waren de hartkloppingen en vage klachten waar de dokter ook geen antwoorden op had.Rare is nu ik voor mn eigen kweek is dat gevoel weg.Ik blijf er ook bij dat er in shops hoop rommel word verkocht en wij niet willen weten wat er overheen is gespoten.En miss is blowen wel niet je ding.
        Voor de rest sluit ik me volledig aan bij Hjm.Zoek soortjes waar je happy van word.

Gr Goud

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X