10 jaar oude wiet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Boezboez
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2013
    • 7

    #1

    10 jaar oude wiet

    Korting op 420shop
    Ik vond onder in de kast nog een bakje dik 10 jaar oude wiet.( Kurkdroog)
    rijp voor een kerststukje of iets?? Of kan ik hier nog een keer stoned van worden?? Zo ja hoe?

    boezboez
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #2
    Re: 10 jaar oude wiet

    Roken en testen die shit !!!!

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #3
      Re: 10 jaar oude wiet

      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: 10 jaar oude wiet

        10 jaar is lang! Maar wat ventje zegt, gewoon proberen.

        De oudste joint die ik heb gerookt was 2 jaar oud en die had nog een uitwerking

        Comment

        • EL Guerilliero
          Advanced Grower
          • Nov 2012
          • 1090

          #5
          Re: 10 jaar oude wiet

          meer gecured kan je ze niet hebben .. verkruimel, rook en versla je ervaring !! ik zal maar niet vragen welk soortje het is zeker (^^,)

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: 10 jaar oude wiet

            Joint gevonden

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Boezboez
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Aug 2013
              • 7

              #7
              Re: 10 jaar oude wiet

              Ik voel helemaal niets!!! .......... Meeeer.

              Comment

              • Ventje
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 960

                #8
                Re: 10 jaar oude wiet

                Wil dat zeggen dat je naar de kl#te bent of dat die weed niet goed is ????

                Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                Comment

                • natnek
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2013
                  • 71

                  #9
                  Re: 10 jaar oude wiet

                  Dit kan je zeker nog roken, ff op eventuele schimmel controleren maar dat zal denk ik niet aanwezig zijn.

                  en dan roken maar, als je weer wakker bent lat ff weten hoe het was

                  Ik ik heb ook nog een zakje reserve liggen, is ruim zeven jaar oud en nog te roken.

                  Comment

                  • CannabinoidDroid
                    Chronic Stoner
                    • May 2013
                    • 192

                    #10
                    Re: 10 jaar oude wiet

                    Hier ben ik ook wel benieuwd naar
                    Laat iets weten over de rookervaring!

                    Comment

                    • PizzaTropical
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Oct 2013
                      • 52

                      #11
                      Re: 10 jaar oude wiet

                      Hij ligt zeker nog bij te komen

                      Comment

                      • Boezboez
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Aug 2013
                        • 7

                        #12
                        Re: 10 jaar oude wiet

                        Hahah beter een laat verslag dan geen verslag.

                        de wiet was zeer scherp en heul heul heul er lastig te roken. Het effect echter was er wel maar minimaal. Uit ijndelijk overgegaan op een wietje van de shop. Ik ga zelf t gevoel dat die wel zwaarder dan normaal viel.

                        ik heb de overige wiet gewoon weggeflikkerd omdat het ten eerste ranzig was en het effect minimaal.

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #13
                          Re: 10 jaar oude wiet

                          Je bent wel heel lang van de kaart geweest...
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • Boezboez
                            Stekje
                            Nieuw Lid
                            • Aug 2013
                            • 7

                            #14
                            Re: 10 jaar oude wiet

                            Hahaha valt mee nik!!
                            was mijn wachtwoord alleen vergeten en ik ben gewoon heeeeeel lang te lui geweest om een nieuwe aan te maken! Hahahaha

                            Comment

                            • Kill3r008
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 431

                              #15
                              Re: 10 jaar oude wiet

                              haha een echte stoner

                              Comment

                              Bezig...