Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pen Vaporizer vullen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pen Vaporizer vullen

    Korting op 420shop
    Beste smokers!

    Ik ben van plan om een Pen Vaporizer aan te schaffen. Nu ben ik gaan rond zoeken online over de mogelijkheden hoe een Pen Vaporizer te vullen. Ik zie bijna overal dat het antwoord op deze vraag is: dat het gevuld moet worden met wiet olie/wax. Maar het proces om dit te maken is niet heel makkelijk (met butaangas) + je hebt grotere hoeveelheden wiet of wietafval hiervoor nodig.

    Nu heb ik een paar vragen hierover:

    - Klopt het idd dat het proces om wietolie te maken (met butaangas) niet heel gemakkelijk is, en zijn er idd grotere hoeveelheden wiet/wietafval voor nodig?

    - Is het ook mogelijk om een dergelijke Pen Vaporizer met iets simpelers vullen (bijvoorbeeld met wietboter oid)?

    - Is het mogelijk om dergelijke wietolie kant en klaar te kopen in de coffeeshop (die geschikt is voor vaporizer, want ik weet dat wietolie voor consumptie die je kan kopen niet geschikt is om mee te vaporizen door de aanwezigheid van olijfolie)?

    Thanks voor de hulp/info!

    Grtz

    #2
    Re: Pen Vaporizer vullen

    Volgens mij is wietolie het zelfde idee als hasjolie.

    Weet van hasjolie dat dat illegaal is in dit land, en heb ooit gelezen hoe ze dat maakte en dat leek mij ook een aardig ingewikkeld iets.

    Ben wel geinteresserd inderdaad. Als iemand een simpelere manier weet om zon electrische sigaret te vullen met weed, kom maar op.
    Dan kan je naast e-roken in de horeca ook nog e-blowen!

    Comment


      #3
      Re: Pen Vaporizer vullen

      Over het maken van hasjolie zijn tutorials genoeg te vinden op youtube. Maar ik heb me een tijdje ingelezen in de vaporizers en las overal dat de pen vormige vaporizers vrijwel altijd tegen vallen. Wat is de reden dat je het perse in pen vorm wilt hebben dan?

      Comment


        #4
        Re: Pen Vaporizer vullen

        https://www.e-njoint.nl/?age_verify=1&country=NL
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Pen Vaporizer vullen

          Meen dat HJM hier een topic heeft staan over hoe hij met glycerol en cannabisolie en een e sigaret aant knutselen was. Oliefolie verdampen lijkt me geen strak plan.

          Edit deze bedoelde ik.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/34072-wiet-roken-met-een-e-sigaret

          In tegenstelling van veel wat op rolingstoned staat vind ik deze wel de moeite waard om eens te lezen.
          http://www.rollingstoned.nl/21-1-201...eigen-e-juice/
          Last edited by FlintStoned; 6 August 2016, 22:57.

          Comment


            #6
            Re: Pen Vaporizer vullen

            linx hypnos , kandeypens gravity !! 2 pen modellen voor ( olie dab enzo )
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            Bezig...
            X