Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vaporizer

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik ben nieuw op het forum, zit al een tijdje rond te kijken hier maar nu dan maar mijn eerste post.
    Sinds 2 jaar ongeveer rook ik nu en sinds een half jaar redelijk vast, 1 gram per dag ongeveer.
    Nu zit ik eraan te denken om te gaan investeren in een Vaporizer aangezien het toch een gezondere oplossing is. Bovendien schijn je minder wiet nodig te hebben aangezien je met vapor meer THC opneemt en met het roken gaat een hoop verloren. (van horen zeggen) Nu zijn dit toch redelijk dure aankopen voor een student die al een gram per dag rookt.
    Ik ben opzoek naar een niet al te dure vaporizer, hoewel ik weet dat je nu eenmaal rond de 100 euro kwijt bent. Ik zit zelf te kijken naar de Magic Launch Box.
    Review


    In andere video's van deze Youtuber vergelijkt hij deze vaporizer met een weliswaar goedkopere portable vaporizer. Hierin vertelde hij dat hij deze vaporizer al 2 jaar blij gebruikte.
    PS: ik heb tot nu toe nog nooit met een vaporizer gerookt, simpelweg ook geen mensen in mijn omgeving die ik ken die er 1 hebben, is het verstandig om dit eerst te proberen of is het wel redelijk safe om gewoon 1 te kopen

    Nu dus aan aantal vragen aan jullie:
    Hebben jullie andere vaporizers die jullie aanraden?
    Zijn er hier mensen met deze vaporizer en zo ja, wat zijn jullie bevindingen?
    Is het kopen van een tweede hands vaporizer not-done?


    #2
    Re: Vaporizer

    Ik kan zelf niet overweg met roken. Dan hoest ik me longen uit mijn borstkas. Heb toen de VaporGenie gekocht om het eens te proberen. Die paar tientjes leek me wel te doen. Dat ding beviel me op zich goed al is het wat lastig doseren en je voelt je echt een junk als je met een aanstekertje op een pijpje zit te zuigen

    Die MLB lees je wel vaak over dat die goed werkt inderdaad. Zal wel zo zijn dan

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Vaporizer

      Ik heb zelf zo en magic flight launch box en best wel tevreden van. Makkelijk om mee te nemen, en als je het thuis gebruikt ruik je er niks van. Als ik ergens ga gewoon en lege tictac doosje met gegrinde wiet. Alles in en fotocamera tasje en ready to go.
      Ik zou het nieuw kopen.. je weet maar nooit wat er allemaal mee gebeurd is...

      Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
      -

      Comment


        #4
        Re: Vaporizer

        Bedankt voor de reacties.

        Die VaporGenie had ik ook al gezien maar juist het feit dat ik niet met een aansteker hoef te kloten leek me zo fijn aan die MFLB.
        Dat van dat tictac doosje onthoud ik. Ik hoorde al dat je moet zorgen dat het heel erg klein moet vermalen is voor het best resultaat.

        Comment

        Bezig...
        X